اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۹
رييس اداره آموزش و تجهيز نيروي انساني شركت ملي حفاري ايران از آغاز به كار دانشكده علمي كاربردي تخصصي صنعت حفاري از بهمن امسال و پذيرش دانشجو در مقطع كارداني از سوي اين دانشكده خبر داد.

به گزارش ايرنا ، مهندس مهدي مهران روز چهارشنبه در اين باره توضيح داد: مجوز راه اندازي اين دانشكده با تصويب سه رشته عمليات حفاري، نگهداري و تعميرات مكانيك دستگاه حفاري و نگهداري و تعميرات برق دستگاه حفاري مورد موافقت و تصويب كميته تخصصي صنعت دانشگاه جامع علمي كاربردي قرار گرفته است و با جذب اولين گروه از دانشجويان، فعاليت آموزشي خود را در اهواز آغاز مي كند.

وي با اشاره به برنامه ريزي اين اداره براي بازديد دانشجويان سراسر كشور از عمليات حفاري چاه هاي نفت و گاز، گفت: در اجراي اين برنامه در روزهاي اخير جمعي از دانشجويان دانشگاه هاي تهران، قوچان و علوم و تحقيقات ضمن بازديد از بخش هاي مختلف شركت از نزديك با روند عمليات حفاري بوسيله دستگاه حفاري ۵۹ فتح در مناطق نفت خيز جنوب آشنا شدند.

مهران افزود: در اين بازديدها متخصصان نحوه عمليات حفاري چاه هاي نفت وگاز، سيال حفاري، اطلاعات درون و برون چاهي و تجهيزات و فناوري هاي نوين را براي دانشجويان تشريح مي كنند.

رييس اداره آموزش و تجهيز نيروي انساني شركت ملي حفاري ايران اظهار كرد: با توجه به تئوري بودن آموزش دانشجويان در دوران تحصيل و مجهز نبودن كارگاه هاي فني دانشگاه ها به تجهيزات تخصصي صنعت نفت، اين شركت درخواست هاي زيادي از سوي مديريت آموزش دانشگاه هاي كشور براي بازديد دانشجويان دريافت كرده است كه برنامه ريزي براي پاسخ مثبت به دانشگاه ها در دست اقدام است.

وي ايجاد فرصت براي آشنايي دانشجويان با صنعت حفاري را بسيار مثبت ارزيابي كرد و گفت: تعامل بين دانشگاه و صنعت در ارتقاء دانش فني و آشنايي دانشجويان با صنايع مختلف و انتخاب شغل آينده بسيار اثر گذار خواهد بود.

مهران ارتقاء سطح علمي و آموزش متخصصان شركت ملي حفاري ايران را از ديگر اولويت هاي اين اداره عنوان كرد و افزود: هم اكنون در چند دانشگاه دفاتر پژوهشي از سوي شركت داير شده و از طرفي برنامه هاي آموزشي اين شركت با استفاده از مجرب ترين اساتيد دانشگاه ها در حال برنامه ريزي و انجام است.

شركت ملي حفاري ايران يكي از شركت هاي بالادستي تابع شركت ملي نفت ايران است كه حوزه ستادي آن در اهواز مستقر است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار