اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:
سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری از حفر و تکمیل 105 حلقه چاه‌های نفت و گاز در 9 ماه سال جاری بوسیله ناوگان این شرکت در مناطق نفتخیز کشور خبر داد.
محمد آل خمیس در توضیح بیشتر در این باره اظهار کرد: در این مدت متخصصان و کارکنان عملیاتی شرکت موفق به ثبت 142 هزار و 450 متر حفاری در بخش‌های خشکی و دریا شدند.

وی افزود: از تعداد چاه‌های حفر شده 47 حلقه توسعه‌ای و 58 حلقه تعمیری بوده است که 73 حلقه آن در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و دو حلقه در حوزه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران حفر و تکمیل شد.

آل خمیس گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه همچنین شش حلقه چاه در مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره، 14 حلقه در طرح‌های توسعه‌ای شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و 10 حلقه در قالب پروژه حفاری و تکمیل شد.

سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری اظهار کرد: از مجموع تعداد چاه‌ها و متراژ حفاری در این مدت، هفت حلقه چاه و 15 هزار و 551 متر حفاری مربوط به آذرماه است.

وی افزود: در این مدت عملیات حفاری دو حلقه چاه اکتشافی نیز با به کارگیری دکل‌های حفاری 32 و 33 فتح در دو منطقه خنج در استان فارس و شادگان در استان خوزستان آغاز شد و این در حالی است که هم اکنون دستگاه 74 فتح برای حفر یک حلقه چاه اکتشافی دیگر برای مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران آماده می‌شود.

آل خمیس گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان این شرکت در بخش‌های عملیاتی، فنی و پشتیبانی در 9 ماه امسال حفاری 10 حلقه چاه  79 روز زودتر از برنامه پیش بینی شده از سوی کارفرما به اتمام رسید که یک حلقه آن در آذرماه با چهار روز جلوافتادگی تحقق یافت.

سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری خاطرنشان کرد: هم اینک شرکت 72 دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین در تملک دارد که از این تعداد 69 دکل خشکی و سه دکل دریایی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار