اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان تاکید کرد:
رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان با اشاره به حادثه اتوبوس دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، از نامناسب بودن وسایل حمل و نقل عمومی ویژه دانشجویان در اهواز از نظر ایمنی خبر داد.
شهیار میرخشتی با تاکید بر لزوم ایمن بودن وسایل نقلیه عمومی برای جابه‌جایی مسافران در مسیرهای دورن‌شهری و برون‌شهری اظهار کرد: دانشجویان و همه شهروندانی که در مسیرهای بین‌شهری تردد می‌کنند باید از وسایل عمومی مطمئن استفاده کنند.

وی با اشاره به نامناسب بودن وسایل حمل و نقل  ویژه دانشجویان در اهواز از نظر ایمنی از جمله مینی‌بوس‌های ویژه جابه‌جایی دانشجویان از میدان چهارشیر به منطقه دانشگاهی شهر اهواز تصریح کرد: از سوی دیگر، در امکانات فوریت‌های پزشکی نیز جهت امدادرسانی در حوادث احتمالی با کمبود مواجه هستیم. 

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر امکانات فوریت‌های پزشکی در خوزستان یک‌سوم استاندارد کشور است. 

وی افزود: برای مناطق درون‌شهری اهواز باید 54 دستگاه آمبولانس در اختیار داشته باشیم در حالی که از این تعداد، تنها 17 دستگاه در اختیار داریم و نیرو های اورژانس در اهواز با یک‌سوم امکانات در حال خدمت‌رسانی هستند.

میرخشتی عنوان کرد: منطقه کیانپارس شهر اهواز با تعداد بالای جمعیت تنها از یک دستگاه آمبولانس برخوردار است و در صورت بروز حوادث در این منطقه باید از آمبولانس منطقه دیگر استفاده شود که در این صورت امدادرسانی به موقع انجام نمی‌شود. 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار