اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴
رئیس پلیس راه خوزستان از کشته شدن سه نفر و مصدومیت سه تن دیگر بر اثر حوادث ترافیکی در 24 ساعت گذشته در دو محور مواصلاتی خوزستان خبر داد.
سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوريت های پليسی 110 در خصوص وقوع دو فقره تصادف در محور اهواز – هفتکل و سوسنگرد – بستان، بلافاصله ماموران پلیس و نيروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی های به عمل آمده توسط ماموران پلیس مشخص شد، در محور اهواز – هفتکل یک دستگاه خودروی تیبا با یک دستگاه کامیون تصادف کرده که در پی این تصادف دو نفر بر اثر شدت جراحات وارده فوت کردند و دو مصدوم دیگر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

دولتشاهی افزود: در حادثه ای دیگر که در محور سوسنگرد – بستان رخ داد، یک دستگاه النترا با یک دستگاه موتورسیکلت تصادف کرد که راننده موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و راکب آن نیز توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال یافت.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت هر دو تصادف را تجاوز به چپ رانندگان کامیون و سواری النترا عنوان کردند.

رئیس پلیس راه خوزستان در پایان با بیان اینکه رعايت قوانين و پرهيز از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی نقش مهمی در پيشگيری از تصادفات دارد، توصیه کرد: با پرهيز از هرگونه تخلف حين رانندگی سفری ايمن و خوشی را برای خود و همسفران داشته باشید.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار