اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان:
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاربردی باید برند وزارت علوم باشد، گفت: اگر می‌خواهیم کشور را متحول کنیم، راهی جز آموزش مهارتی و کارآفرینی وحود ندارد.
ابراهیم خداپناه در نخستین جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان که امروز، دوشنبه (10 دی‌ماه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: اگر ما می‌خواهیم کشور را متحول کنیم و اگر می‌خواهیم جوانان نسبت به آینده امیدوار باشند، راهی جز آموزش مهارتی و کارآفرینی نیست. تمام کشورهایی که از وضعیت عدم توسعه به توسعه یافته رسیده‌اند، راهی جز آموزش و آموزش مهارتی و کارآفرینی نداشته‌اند. شما در بهترین دانشگاه کشور از نظر این ویژگی تحصیل کرده‌اید.

وی افزود: در اولین جلسه‌ای که دکتر امید، روسای دانشگاه‌های علمی کاربردی استان را دعوت کرد نیز گفتم که برند وزارت علوم باید دانشگاه علمی کاربردی باشد. دانشگاه علمی کاربردی و مهارتی و کارآفرین دانشگاهی است که مدرس آن با علاقه و عشق تدریس کند و دانشجو نیز با علاقه رشته تحصیلی، کارورزی و کاربینی خود را از مرکز آموزشی ما بخواهد.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان گفت: ما در مراکزمان دانشجویانی داریم که در ترم ۳ و ۴ در تخصص خود مشغول کار می‌شوند و این از افتخارات ما است. دانشجویانی داریم که فارغ التحصیل دانشگاه‌های بزرگ استان هستند در دانشگاه ما در مقطع کاردانی دست می‌خوانند.

خداپناه تصریح کرد: رشته‌های ما از رشته‌های تحصیلی در دانشگاه‌های دیگر متفاوت است. رشته‌های ما مهارت محور و کارآفرین هستند و با توجه به نیاز بازار و اقتصاد تعریف شده‌اند و هر روز نیز با توجه به شرایط اقتصاد، دانش و تکنولوژی باید تغییر کنند.

وی خاطرنشان کرد: خوزستان استان ویژه‌ای است و در کشاورزی نیز اولین استان کشور است. بین ۱۳ تا ۱۶ درصد تولید ناخالص ملی متعلق به خوزستان است. در صنعت بعد از تهران، خوزستان استان دوم یا سوم کشور است. خوزستان جایگاه ویژه‌ای در بخش آموزش مهارتی دارد و امیدواریم این جشن به عنوان معرفی دانش آموختگان و معرفی و تبلیغ واقعی برای دانشگاه علمی کاربردی باشد. توانمندی، مهارت‌آفرینی و کارآفرینی شما باعث معرفی و جایگاه دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌شوید.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از تعدادی از کارآفرینان برتر این دانشگاه تقدیر شد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار