اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از چند پروژه عمرانی اهواز گفت: از شهردار اهواز و همکارانشان تشکر می کنم که با جدیت پیگیر انجام پروژه های شهری هستند.

در این بازدید که شریعتی استاندار خوزستان، کتانباف شهردار اهواز و تنی چند از مدیران استانی و شهری حضور داشتند، استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه پروژه های اصلی در شهر در حوزه های مختلف فعال هستند و خوشحالم که مسئولین با جدیت در حال پیگیری امور هستند. متاسفانه برخی افراد در حال ترویج فضای یاس در جامعه هستند و اصرار دارند القا کنند که هیچ کاری انجام نمی شود. انشاله پروژه ها یکی پس از دیگری به نتیجه می رسد و مردم نتیجه عینی آنها را می بینند.

غلامرضا شریعتی گفت: پروژه پل نهم که مدتها غیر فعال شده بود، در چند ماه اخیر فعال شده و امیدواریم بزودی لوپ اول آن به بهره برداری برسد. جهت احداث مسیرهای دسترسی غربی پل نیز معارضینی وجود دارد که شهردار اهواز پیگیر برطرف کردن آن است.

وی با اشاره به پروژه تقاطع غیر همسطح جانباز گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح جانباز فعال شده و پیمانکار مشغول است. این تقاطع که از طرح های مصوب ترافیکی بوده و در راستای مسیر پل نهم به مهرشهر متصل می شود. با بهره برداری از این مسیر، از بار ترافیکی خیابان چمران در کیانپارس کاسته می شود. ضمن آنکه تکمیل این پروژه سبب ایجاد ارزش افزوده منازل کوی زردشت که ساکنین آن از جانبازان عزیز هستند، می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: سال گذشته توافقی با شهرداران اهواز، ویس، ملاثانی و شیبان جهت اتصال جاده ساحلی اهواز به ملاثانی انجام شد که طی آن شهرداری اهواز خوشبختانه در دوره اخیر با اهتمام ویژه آقای کتانباف، حدود 14 کیلومتر ساحل سازی را در سه مقطع آغاز کرده و کار پیشرفت خوبی دارد.

غلامرضا شریعتی افزود: این مسیر جدید ساحلی علاوه بر کاهش بار ترافیک مسیرهای اصلی از قبیل بلوار پاسداران کاسته می شود و گام مهمی در راستای پدافند غیرعامل نیز محسوب می شود. ایجاد بستر مناسب برای فضاهای تفریحی و تفرجگاه در ساحل از جمله مزایای این پروژه محسوب می شود. انتظار دارم شهرداران ویس، شیبان و ملاثانی نیز با توجه به اعتبار تخصیص داده شده سریعتر کار را به پیش ببرند.

استاندار خوزستان پروژه تقاطع چندسطحی شهید کجباف(چهارشیر) را پیچیده ترین تقاطع غیرهمسطح جنوب غرب کشور دانست و گفت: فاز اول این پروژه امسال زیربار ترافیک رفت، فاز دوم این پروژه شامل محورهایی از سمت دورازه به سمت فلکه نخل و از فلکه نخل به سمت فرودگاه است که کارگاه آن فعال بوده و تا کمتر از شش ماه آینده هر دو افتتتاح می شوند. خوشبختانه ارگانهای دیگر نیز همکاری لازم را دارند و بزودی برای نهایی شدن فاز دوم پروژه مسیرهای موقت تعریف می شوند.

شریعتی با اعلام اینکه پل ولایت و مسیر شهیدان خادم سیدالشهدا که از پروژه های بزگ شهری هستند نیز آماده افتتاح رسمی است، اضافه کرد: این پروژه جز یکی از لوپ ها، در مرحله رفع نواقص جزیی است و هم اکنون به صورت غیر رسمی توسط شهروندان استفاده می شود. این پروژه که اتصال دهنده کوی رمضان به کوی نفت و فرودگاه است، به جز مزایایی همچون تردد آسان و کاهش زمان سفر و...باعث از بن بست خارج شدن مناطق محروم کوی آل صافی و کوی رمضان شده است. 

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری مشترک شهرداری، آبفا و قرارگاه جنوب سپاه پاسداران کوههای اطراف هم سرسبز شوند که جا دارد از همکاری و تلاش سردار خادم سیدالشهدا و همچنین شهردار سابق اهواز نیز تشکر کنم.

استاندار خوزستان در پایان گفت: برای توسعه کمربند سبز اهواز مبلغ 15 میلیارد تومان بودجه دولتی در نظر گرفته شده که از این میزان 5 میلیارد تومان آن تخصیص داده شده و به محض شروع مابقی بودجه نیز به این پروژه اختصاص می یابد. برای پروژه های اصلی شهری نیز با توجه به اعلام شهرداری اهواز و به تناسب پیشرفت آن سعی می کنیم کمک کنیم و در کنار شهرداری و شورای شهر اهواز برای خدمت به مردم هستیم.




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار