اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
پاپی زاده شهردار حر:
مهندس پاپی زاده با اشاره به اجرا و افتتاح چندین پروژه توسط شهرداری حر در دهه مبارك فجر گفت: این امر نشان می‌دهد، خدمات‌رسانی شهرداری و تلاش این مجموعه برای تسریع روند توسعه و عمران حر توقف‌ناپذیر است. با اشاره به كمبود منابع مالی در اجرای پروژه‌های شهری تصریح كرد: با مدیریت بودجه مصوب شورای شهر حر توانسته‌ایم با وجود مشكلات زیاد در اجرای پروژه‌های متعدد عملكرد قابل قبولی داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری شوشان: مهندس پاپی زاده شهردار حر گفت: در ادامه تلاش های صورت گرفته از سوی شهرداری حر همزمان با دهه فجر امسال و به میمنت ایام الله سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی چند پروژه جدید از سوی شهرداری جهت افتتاح و تقدیم به شهروندان در حال اجرا و آماده سازی است که به زودی شاهد بهره برداری از آن ها خواهیم بود. 
وی با اشاره به اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف توسط شهرداری حر گفت: در سال‌  اخیر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر توجه بیش از پیش به رفع مشكلات مناطق كم‌برخوردار و زمینه‌سازی برای توسعه هرچه بیشتر این مناطق داشته‌اند و اجرای پروژه‌های مختلف نشان از تلاش مدیریت شهری برای محرومیت‌زدایی است. 

مهندس پاپی زاده با اشاره به اجرا و افتتاح چندین پروژه توسط شهرداری حر در دهه مبارك فجر گفت: این امر نشان می‌دهد، خدمات‌رسانی شهرداری و تلاش این مجموعه برای تسریع روند توسعه و عمران حر توقف‌ناپذیر است.  با اشاره به كمبود منابع مالی در اجرای پروژه‌های شهری تصریح كرد: با مدیریت بودجه مصوب شورای شهر حر توانسته‌ایم با وجود مشكلات زیاد در اجرای پروژه‌های متعدد عملكرد قابل قبولی داشته باشیم. 

شهردار حر با اشاره به اهم پروژه های در حال اجرا و آماده سازی برای بهره برداری در ایام الله دهه فجر گفت:   
 شروع عملیات اجرایی ساحل سازی رودخانه دزبه موازات شهرحروبه طول حدود ۶۰۰ متر با اعتباری  بالغ بر۲۰ میلیاردریال ازمنابع داخلی واعتبارات تملک دارایی انجام خواهدشد.
همچنین عملیات  اجرایی پروژه جاده ساحلی شمال شهر به طول حدود دو کیلومتر وبا اعتباری بالغ بر۱۸میلیاردریال همزمان درایام دهه فجرآغازوطبق برنامه زمانبندی انجام خواهدشد.

عملیات اجرایی آسفالت معابرسطح شهرنیزبااعتباری بالغ بر۶.۵میلیاردریال ازمنابع بند(و)ودرآمدهای جاری شهرداری درحال انجام است وانشاالله تاپایان سال جاری کلیه معابرسطح شهرکه فاقدزیرسازی وآسفالت میباشندبطورکامل آسفالت خواهندشد...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار