شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴
اگر قرار بود استاندار کنونی در کارش موفق باشد تا کنون پس از 6 سال تصدی سمنت استانداری خوزستان موفق می‌شد و دیگر نیازی به فرصت نیست.
شوشان: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلا تثبیت استاندار در دستور کار نیست و برای انتخاب استانداری توانمند در حال رایزنی هستیم.

سیدشریف حسینی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان خوزستان پیگیری زیادی برای این کار انجام داده است، خاطر نشان کرد: مجمع نمایندگان خوزستان برای انتخاب استانداری توانمند رایزنی بسیار زیادی انجام داده است و به این دلیل می‌کوشیم تا در انتخاب استاندار به وزیر کشور و هیئت دولت مشاوره دهیم.

حسینی با اشاره به شایعاتی که برای تثبیت استاندار در خوزستان وجود دارد، تاکید کرد: اصلا حرفی از تثبیت استاندار وجود ندارد و معتقدیم که اگر قرار بود استاندار کنونی در کارش موفق باشد تا کنون پس از 6 سال تصدی سمنت استانداری خوزستان موفق می‌شد و دیگر نیازی به فرصت نیست.

وی با تاکید بر اینکه باید استانداری بومی انتخاب شود، گفت: استاندار بومی دیگر نیازمند زمان برای شناخت مشکلات استان نیست و به این دلیل بر استان خوزستان اشراف کامل دارد و به این دلیل بر بعد بومی بودن استاندار تاکید می‌کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار