اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
رییس حوزه هنری خوزستان با اشاره به ظرفیت بسیار خوب استان در حوزه تئاتر و نمایش گفت: نهادهای مختلف و بخش خصوصی به یاری این حوزه بیایند.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید شهاب‌الدین طباطبایی در آیین اختتامیه نمایش «تو می‌مانی و چشم‌ها» که در پلاتوی نمایش حوزه هنری خوزستان برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه در واحد نمایش استان بازیگران، کارگردانان و نویسندگان بسیار خوب، خلاق و خوشفکری در حوزه دفاع مقدس فعالیت می‌کنند. 

وی تاکید کرد: باید قدر این هنرمندان را بدانیم و همه تلاش خود را برای ارتقای این قشر به کار گیریم. 

طباطبایی با بیان این که لازم است دیگر نهادهای استان و بخش خصوصی هم به یاری و کمک این حوزه بیایند و در این فضای بسیار بانشاط سهم شایسته‌ای داشته باشند ابراز امیدواری کرد: با حمایت از واحد نمایش بتوانیم اتفاقات خوبی را در حوزه‌های هنری و فرهنگی رقم بزنیم. 
همچنین محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با گرامی‌داشت یاد شهدای حله (طریق الحسین) به بیان خاطراتی از دو شهید این حادثه تروریستی پرداخت و افزود: می‌توان از خاطراتی که خانواده‌های شهدا از شهدا بیان می‌کنند به عنوان سوژه‌ای جذاب برای نمایش‌هایی با موضوع ایثار و شهادت بهره‌مند شد. 

نمایش «تو می‌‌مانی و چشم‌‌ها» کاری از واحد نمایش حوزه هنری استان به نویسندگی رسول حق‌جو و کارگردانی رضا حیاتی در پلاتوی نمایش حوزه هنری اجرا شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار