اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
مدیرامور برق شهرستان کارون از تعویض 2 هزار و 500 متر شبکه فشار متوسط در منطقه قلعه چنعان اهواز خبر داد و گفت: این اقدامات در راستای افزایش پایداری شبکه برق منطقه انجام گرفت.
طاهر باوی اظهار کرد: فیدر مهدیس به طول 23 کیلومتر، تغذیه کننده قسمت شرقی قلعه چنعان و روستاهایی نظیر علی ایگده و گاومیش‌داری است و به منظور افزایش پایداری شبکه، 2500متر سیم شبکه فشار متوسط در این منطقه تعویض شد.

وی افزود: خطوط توزیع مهدیس به علت شعاع تغذیه طولانی و تراکم بار در خیابان‏های فرعی قلعه چنعان و همچنین فرسوده بودن سیم‌ها، یکی از پرعارضه‌ترین خطوط شهرستان کارون در سال 96 و در نیمه اول سال 97 بودند.

مدیرامور برق شهرستان کارون ادامه داد: قطعی‌های مکرر این خط موجب شد تا در جلسه بهبود بهره‌برداری نسبت به تقسیم بار این منطقه بر روی دو فیدر دیگر تصمیم‌گیری شود و در نهایت این تصمیم به مرحله اجرا برسد.

باوی عنوان کرد: کار تقسیم بار بر روی دو فیدر توانست به میزان زیادی قطعی بریکر مهدیس را کاهش دهد اما وجود سیم‌های آلومینیم-فولاد با سطح مقطع‏ مختلف و تعدد اتصالات، باعث احتمال بروز سیم بریدگی بر روی خطوط می‌شد. در این زمینه برای رفع این مشکل در نهایت عملیات تعویض سیم کل شبکه و بروز رسانی آن به طول 2500 متر انجام شد.

مدیرامور برق شهرستان کارون در پایان خاطرنشان کرد: این عملیات با 212 نفرساعت فعالیت و اعتباری بالغ بر 870 میلیون ریال به پایان رسید.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار