اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
معاون جذب و سازماندهی سازمان داوطلبان:
معاون جذب و سازماندهی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه پایه و اساس فعالیت‌های داوطلبانه در جمعیت هلال احمر شکل گرفته است، گفت: از پایین‌ترین بخش در حوزه اجرایی تا بالاترین سطح در حوزه تصمیم‌گیری همه توسط داوطلبان انجام می‌شود.

امیرالدین روح‌نواز در همایش تجلیل از داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر خوزستان که امروز (19 دی‌ماه) در سینما هلال اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مجموع خدماتی که در سراسر کشور انجام می‌شود همه فعالیت‌های داوطلبانه است که این خدمات را جمعیت هلال احمر با 9000 کارمند رسمی و 2 میلیون داوطلب را انجام می‌دهد.

وی افزود: آرامشی که لباس قرمز یا خودروی سازمان جمعیت هلال احمر هنگام وقوع حوادث به افراد می‌دهد به ما تلقی کرده است که "ما می‌توانیم".

معاون جذب و سازماندهی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه جامعه توسعه‌یافته را بر مبنای تعداد داوطلبان آن می‌سنجد، گفت: امروز داوطلبان جمعیت هلال احمر توانسته‌اند از اجرای یک فعالیت در کاروان‌های سلامت در بخش‌های مختلف تا  الگو بودن در سایر کشورها، خدمات خود را به گونه‌ای ارائه دهند که موجب افتخار شوند. این داوطلبان الگوی یک جامعه مدرن هستند.

وی بیان کرد: شاید بگوییم تمکن مالی نداریم اما توانستیم خدمات خودمان را در همه جای کشور ارائه دهیم. کسانی که تمکن مالی دارند فرصتی برای ما فراهم کردند و بخشی از مال خود را جهت حال خوش سایر دوستان ارائه دادند.

روح‌نواز گفت: امروز پایه و اساس فعالیت‌های داوطلبانه در جمعیت هلال احمر شکل گرفته است. از پایین‌ترین بخش در حوزه اجرایی تا بالاترین سطح در حوزه تصمیم‌گیری همه توسط داوطلبان انجام می‌شود. روزی حضور داوطلبان در جمعیت هلال احمر خیال بود اما امروز به واسطه زحمات دوستان ما تنوع یافته است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار