اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
استاندار خوزستان تاکید کرد:
استاندار خوزستان با بیان اینکه جعیت هلال احمر در ارائه خدمات حد و مرز ندارد و می‌تواند به همه حوزه‌ها وارد شود، گفت: باید علاوه بر خدمات اجرایی، خدمات پژوهشی، علمی، درمانی جمعیت هلال احمر و خیرین گسترده شود.

غلامرضا شریعتی در همایش تجلیل از داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر خوزستان که امروز (19 دی‌ماه) در سینما هلال اهواز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مبناهای آفرینش رسیدن به کمال است و کمال و نیکی میسر نمی‌شود جز با انجام کار خیر؛ فلسفه وجودی رسیدن به کمال کمک به هم‌نوع امدادرسانی و همراهی است.

وی افزود: سبقت و رقابت در کار خیر و انجام کارهای خداپسند از فلسفه‌های ایجاد خلقت و تلاش جهت رسیدن به کمال است. یکی از هدف‌های اصلی و فلسفه‌های وجود جمعیت هلال احمر کمک و امدادرسانی به هم‌نوعان است.

استاندار خوزستان گفت: کمک به هم‌نوع و تلاش جهت به خیر رساندن آنها فارغ از مرزها یک سیاست کلی و اساس جمعیت هلال احمر است که این سازمان با ابتکار عمل و جدیت به این امر همت گماشته‌اند.

شریعتی بیان کرد: کار عظیم و بزرگی که جمعیت هلال احمر خوزستان در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه و سرپل ذهاب انجام داد بر کسی پوشیده نیست. خوزستان جزو نخستین استان‌‌ها برای کمک رساندن به این زلزله‌زدگان بود. البته همه مردم خوزستان در این زمینه قدم برداشتند که از آن‌ها تشکر می‌کنیم.

وی گفت: کمک‌رسان اصلی در این حادثه مردم خوزستان بودند که جمعیت هلال احمر زحمت این کار را بر عهده داشت.

استاندار خوزستان گفت: جمعیت هلال احمر در حوزه مختلف از جمله در حوزه جوانان، فرهنگی، ورزشی و امکاناتی که در اختیار عموم قرار داده‌اند که این اقدامات جزو کارهای ماندگار است.

شریعتی تأکید کرد: باید علاوه بر خدمات اجرایی، خدمات پژوهشی، علمی و درمانی جمعیت هلال احمر و خیرین گسترده شود تا بتوانیم از منابع موجود حداکثر استفاده و بهره‌وری را داشته باشیم. همان‌گونه که جمعیت هلال احمر برای خدمات حد و مرز ندارد به همه حوزه‌ها نیز می‌تواند وارد شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار