اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
فرماندار شهرستان قصرشیرین از شهادت دو سرباز "ارتش" به دلیل انجار مین در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در حال گشت‌زنی در مناطق مرزی بودند که به دلیل انفجار مین به شهادت رسیدند.
مرادعلی تاتار با اشاره به حادثه انفجاری مینی که در این شهرستان رخ داده، اظهار کرد: این حادثه در محدوده بین قصرشیرین و مرز خسروی رخ داد و متاسفانه باعث شهادت دو تن از سربازان مرزی ارتش شد.

وی با بیان اینکه این سربازان حین گشت‌زنی در مناطق مرزی دچار حادثه شدند، خاطرنشان کرد: هر دو سرباز که غیربومی هم بودند در همان محل به شهادت رسیدند.

فرماندار قصرشیرین درباره اینکه چرا با وجود برگزاری جشن پاکسازی هنوز هم گاهی شاهد انفجار مین در این مناطق مرزی هستیم، یادآوری کرد: گاهی به دلیل شرایط جوی و بارندگی‌هایی که رخ می‌دهد مین‌هایی که در عمق خاک بوده و جا مانده به سطح زمین می‌آید و باعث بروز حادثه می‌شود.

تاتار با اشاره به اینکه یگان‌های مین‌روب همچنان در این مناطق در حال فعالیت و بازنگری مناطق پاکسازی شده هستند، تاکید کرد: این گروه‌ها در مناطقی که به آنها اعلام شود دوباره پاکسازی را انجام می‌دهند تا اگر مینی باقی مانده خنثی شود.

وی گفت: حتما درخواست خواهیم داد در منطقه‌ای که انفجار و شهادت این دو سرباز را داشتیم دوباره پاکسازی و مین‌روبی انجام شود.

به گفته فرماندار قصرشیرین، این نخستین مورد حادثه انفجار مین در این شهرستان از ابتدای امسال است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار