اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲
سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری اهواز :
سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری اهواز گفت: اگر صنایع مربوط به خدمات خودرویی به بیرون از شهر انتقال یابند، 40 درصد از مشاغل مزاحم از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود.
صولت احمدی در دومین نشست مشترک کارگروه‌های تخصصی ساماندهی مشاغل و محصولات کشاورزی شهرداری‌های کشور که امروز (26 دی‌ماه) در هتل نیشکر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: هدف از این نشست انتقال تجربیات و بررسی مشکلات و پیدا کردن راهکارهایی برای برطرف کردن خلاءهای قانونی -اگر باشد- است.

وی افزود: نتیجه این نشست‌ها موجب می‌شود در سال‌های آینده مشاغل و اصناف ساماندهی شوند.همچنین برای عرضه محصولات کشاورزی بسترسازی مناسب در میدان‌های مرکزی، میدان‌های منطقه و بازارهای روز فراهم شود.

احمدی عنوان کرد: طی سال‌های گذشته در زمینه ساماندهی مشاغل اهواز مخصوصا با همت بخش خصوصی کارهای زیادی از جمله راه‌اندازی و احداث مجتمع بنکداران، نمایشگاه‌های اتومبیل، احداث بازار بزرگ آهن‌فروشان انجام شده است. در سال جاری نیز بر اساس نیازسنجی انجام شده هدف‌گذاری شده است تا پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل و برای برطرف کردن ضروری‌ترین نیازها برنامه‌ریزی شود.
 
وی گفت: یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام پروژه مصالح‌فروشان و سنگ‌فروشان بود که برنامه‌ریزی کردیم با همکاری دستگاه‌های مربوطه، مشکلات را رفع کنیم.

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری اهواز با اشاره به اقداماتی که در سال جاری و سال‌های آینده در اهواز پیش‌بینی شده است، گفت: احداث 48 بازار محله‌ای برای عرضه میوه و تره‌بار، احداث میدان‌های مرکزی و همچنین احداث و انتقال مجتمع‌های فناوران واحدهای صنفی مربوط به خدمات خودرویی که جزو مشاغل مزاحم هستند به بیرون از شهر از جمله برنامه‌ریز‌ی‌های انجام شده است. با انتقال خدمات خودرویی به بیرون از شهر خدمت‌رسانی به شهروندان بهتر می‌شود و محیط زیست کمتر آلوده خواهد شد که امیدواریم کمتر از سه ماه آینده روند اجرایی این کار آغاز شود.

احمدی گفت: اگر صنایع مربوط به خدمات خودرویی به بیرون از شهر انتقال یابند، 40 درصد از مشاغل مزاحم از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت کیوسک‌ها در اهواز، بیان کرد: از سال 1390 تاکنون کیوسک‌های اهواز قراردادی منعقد نکرده‌اند که از طریق اتحادیه کیوسک‌داران و پتانسیل اتاق اصناف وارد شدیم و توافقاتی حاصل شد که اکنون حدود 12 درصد کیوسک‌ها قراردادها را منعقد و اجاره‌های معوق را از سال 90 تاکنون پرداخت کردند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار