شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷
پس از اینکه بختیار رحمانی گل دوم فولاد را به ثمر رساند، پیراهن خود را درآورد که این امر موجب شد تا از داور بازی کارت زرد دریافت کند
شوشان : دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان در سایپای البرز از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با پیروزی پرگل ۴ بر یک فولاد به پایان رسید. فولادی‌های خوزستان با پیروزی در این بازی همچنان یکه‌تاز صدرنشینی لیگ ایران هستند.

در دقیقه 46 بازی لوسیانو پریرا از روی نقطه پنالتی دروازه سایپا را باز کرد بختیار رحمانی در دقیقه 55 بازی گل دوم سرخپوشان اهوازی را به ثمر رساند.در دقیقه 66 بازی اسماعیل شریفات با یک شوت استثنایی موفق به زدن گل سوم فولاد شد، همچنین در دقیقه 71 بازی کورش رفیعی چهارمین گل فولادی‌ها را وارد دروازه حریف کرد.

سجاد شهباززاده در دقیقه 3 بازی تک گل تیم سایپای البرز را به ثمر رساند. تیم فولاد خوزستان با کسب این پیروزی 21 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند.

پس از اینکه بختیار رحمانی گل دوم فولاد را به ثمر رساند، پیراهن خود را درآورد که این امر موجب شد تا از داور بازی کارت زرد دریافت کند این بازیکن 3 اخطاره شد و بازی بعدی تیمش مقابل ملوان بندرانزلی را از دست داد.

ابراهیم شکوری بازیکن تیم سایپای البرز پس از دریافت کارت قرمز از داور بازی به سمت حسین فرکی رفت و او را در آغوش گرفت.

اسماعیل شریفات بازیکن تیم فولاد خوزستان پس از تعویض بختیار رحمانی برای اولین بار بازوبند کاپیتانی فولاد را به بازو بست.سرمربی تیم سایپای البرز پس از دریافت گل چهارم نسبت به تصمیم داوری بازی اعتراض داشت و معتقد بود که بازیکن زننده گل در منطقه آفساید قرار داشته است.

زدن ۴ گل به سایپا کار هر تیمی نیست

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: زدن ۴ گل به سایپا کار هر تیمی نیست اما بازیکنان ما نشان دادند که مرد نبردهای سخت هستند.

حسین فرکی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با تیم سایپای البرز اظهار کرد: در خط دفاعق عملکرد ضعیفی داریم و همچنان از این موضوع نگران هستم اما در بخش حمله یک تیم هجومی هستیم. وی بیان کرد: ما در هر بازی به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم البته نیم نگاهی به تیم‌های دیگر جدول هم داریم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: با توجه به اینکه بازی سختی را پیش‌بینی می‌کردیم تا آنجا که توانستیم با تمرکز وارد میدان شدیم.

وی ادامه داد: بچه‌های ما بازی خوب و قابل قبولی را نسبت به سایپا و همچنین بازی‌های گذشته خود انجام دادند که حاصل آن 4 گل بود.

فرکی عنوان کرد: تک گلی را که دریافت کردیم بر روی یک اتفاق بود و پس از آن سایپا برای حفظ گل به عقب رفت و چشم به ضد حملات داشت.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی را در اختیار گرفتیم و همان طور که دیدید موقعیت‌های گلزنی بی‌شماری را داشتیم و در نهایت 3 گل به حریف زدیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان افزود: ما در مقابل سایپایی پیروز شدیم که در چند هفته اخیر بازی‌های خوبی انجام داده بود و این موضوع ارزش برد ما را بالاتر می‌برد.

وی در خصوص عملکرد داوری بازی گفت: فغانی یکی از داورهای خوب ایران است و قرار است در جام جهانی داوری کند نمی‌توان گفت که پیروزی ما به قضاوت داوری بستگی داشت چرا که ما با 4 گل حریف را شکست دادیم.

فرکی با بیان اینکه از هواداران توقع دارم که تیم ما را همراهی کنند، گفت: تماشاگران از ما انتظار بالایی دارند و می‌خواهند که قهرمان لیگ شویم اما متاسفانه کمتر به حمایت ما می‌پردازند. وی افزود: ما صدرنشین لیگ هستیم اما متاسفانه تنها هزار نفر برای حمایت ما به ورزشگاه می‌آیند.

فرکی ادامه داد: قطعا قهرمان شدن ابزارهای مختلف می‌خواهد که مهم‌ترین آن حمایت هواداران است.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص وضعیت ورزشگاه 50 هزار نفری اهواز گفت: از مسئولین انتظار دارم که هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل ورزشگاه 50 هزارنفری اهواز اقدام کنند اگر این ورزشگاه تکمیل نشود سهمیه آسیایی از ما گرفته می‌شود و این موضوع باعث حاشیه در بین بازیکنان تیم خواهد شد.

وی در خصوص حضور کمرنگ بازیکنان فولاد در تیم ملی گفت: کادر فنی تیم ملی در انتخاب بازیکنان مختار است ولی باید نگاه ویژه‌ای به فولاد داشته باشد البته تیم صدرنشین حتما نباید بازیکن بیشتری در تیم ملی داشته باشد. فرکی در پایان گفت: شاید حضور ما در صدر جدول باعث شود که کادر فنی تیم ملی توجه بیشتری به ما داشته باشد.

حضور اندک تماشاگران در ورزشگاه تختی اهواز

در حالی که تیم فولاد خوزستان در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد اما شاهد حضور اندک تماشاگران در ورزشگاه تختی اهواز هستیم.

با وجود اینکه سرمربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس مطبو‌عاتی پس از بازی به تماشاگران این تیم پیام داده بود که به ورزشگاه بیایند اما باز هم شاهد حضور اندک تماشاگران بودیم.

بازی بین دو تیم فولاد خوزستان و سایپای البرز از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر با 3 دقیقه تأخیر در اهواز برگزار شد.بازیکنان هر دو تیم به پاس گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیش از بازی با در دست داشتن یک بنر این هفته را گرامی داشتند.در این بازی در ترکیب ابتدایی تیم فولاد خوزستان تنها دو بازیکن بومی به چشم می‌خورد.

در دقیقه 3 بازی سجاد شهباز‌‌زاده بازیکنان تیم سایپای البرز اولین گل بازی را به سود این تیم به ثمر رساند همچنین در دقیقه 46 بازی لوسیانو پریرا مهاجم خارجی فولاد خوزستان گل تساوی‌بخش این بازی را در نیمه اول به ثمر رساند.سروش رفیعی از تیم فولاد خوزستان و علی زینالی، محمدباقر صادقی از تیم سایپای البرز از داور بازی کارت زرد دریافت کردند. در بین دو نیمه از سوی باشگاه فولاد خوزستان به 10 تماشاگر نمونه اخلاق جوایزی اهدا شد.

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به سایپا بزنیم

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با وجود اینکه نیمه اول را به خوبی پشت سر نگذاشتیم اما بر‌تر از حریف بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. بختیار رحمانیاظهار کرد: هدف ما کسب عنوان قهرمانی بوده و با پیروز در هر بازی یک قدم به آن نزدیک‌تر می‌شویم. وی بیان کرد: سایپا از تیم‌های بسیار خوب لیگ بوده اما ما بهتر از آن‌ها بودیم و در ‌‌نهایت پیروز میدان شدیم.

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص کارت زردی که از داور دریافت کرد افزود: من پیراهن خود را در نیاوردم و فقط تا صورت بالا آوردم اما ظاهرا همین حرکت هم باعث دریافت اخطار می‌شود.

وی عنوان کرد: نباید به جایگاه کنونی خود مغرور شویم و در هر بازی باید تنها برای برد وارد میدان شویم.

رحمانی با بیان اینکه وفا هخامنشی یکی از بهترین مدافعان کشور است اما در این بازی روز او نبود و من برای وفا بسیار ناراحت شدم.

وی ادامه داد: باز هم می‌گویم که ما به حمایت هواداران نیاز داریم اما متاسفانه در هر بازی شاهد حضور اندکی تماشاگر هستیم.

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار کرد: ما تیم صدر جدول هستیم و دیگر نمی‌دانیم چه باید کرد که هواداران به ورزشگاه بیایند.وی همچنین عنوان کرد: فولاد یکی از تیم‌های بدون حاشیه لیگ بوده و این موضوع در موفقیت این تیم کمک بسیاری کرده است.

مدافع تیم فوتبال سایپا البرز: بدون شک اختلاف ما با فولاد ۴ گل نبود

مدافع تیم فوتبال سایپا البرز گفت: بدون شک اختلاف ما با فولاد چهار گل نبوده و اگر از موقعیت‌های خود استفاده بهتری می‌کردیم در این بازی نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

ابراهیم شکوری اظهار کرد: من به فولاد و مردم خوزستان تبریک می‌گویم اما با ید بگویم که نتیجه بازی عادلانه نبود. وی بیان کرد: پیش از بازی برای برد وارد میدان شده بودیم اما خوب فوتبال است و دیگر نمی‌توان کاری کرد.

مدافع تیم سایپا البرز ادامه داد: بازی فوتبال برد و باخت دارد و این یک امر عادی است.وی افزود: بدون شک اختلاف ما با فولاد چهار گل نبوده و اگر از موقعیت‌های خود به خصوص در نیمه اول استفاده بهتری می‌کردیم در این بازی نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

شکوری عنوان کرد: فولاد از تیم‌های با انگیزه و جوان لیگ بوده و بازیکنان این تیم از هماهنگی خوبی در زمین برخوردار هستند.

وی گفت: تیم فولاد در این فصل از کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد و در این فصل یکی از شانس‌های کسب قهرمانی است.مدافع تیم فوتبال سایپا البرز بیان کرد: هنوز ابتدای راه بوده و فرصت بسیاری برای جبران باقی است، قطعا با تلاش دیگر بازیکنان تیم در ادامه عملکرد خوبی خواهیم داشت.

وی افزود: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که در پایان لیگ جایگاهی مناسب و در حد نام سایپا دست و پا کنیم.

باخت مقابل فولاد پایان همه چیز نیست

ابراهیم صادقی اظهار کرد: همیشه نتیجه به سود تیمی که خوب بازی می‌کند، نیست.وی بیان کرد: گرچه ما خوب بازی کردیم اما موقعیت‌های گلزنی فولاد از ما بیشتر بود و در ‌‌نهایت پیروز میدان شد.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا البرز افزود: با این باخت همه چیز به پایان نرسیده است و سعی خواهیم کرد در بازی‌های آینده امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. وی عنوان کرد: فولاد تیم صدرنشین جدول بوده و در این بازی از حمایت هوادارانش برخوردار بود. صادقی ادامه داد: فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ بوده و همه ساله جز مدعیان قهرمانی در لیگ کشور است. وی بیان کرد: در خصوص قضاوت داور بازی حرفی ندارم و کار‌شناسان در این زمینه اظهار نظر خواهند کرد.کاپیتان تیم فوتبال سایپا البرز افزود: ما برای پیروز در این دیدار آمده بودیم اما نباید فراموش کرد که حریف تیم دست و پا بسته‌ای نبوده و در صدر جدول قرار دارد. وی در پایان گفت: در این فصل تاکنون نتایج خوبی کسب کرده‌ایم و سعی خواهیم کرد در ادامه بازی‌ها عملکرد بهتری داشته باشیم.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان: کاپیتان دوم فولاد نیستم

اسماعیل شریفات اظهار کرد: در این بازی‌‌ همان طور که دیدید سایپا حرفی برای گفتن نداشت و ما تیم بر‌تر میدان بودیم. وی بیان کرد: بازی بسیار خوبی ارائه دادیم و گلی هم که دریافت کردیم روی یک غافل گیری بود و این در فوتبال یک امر عادی است.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: در نیمه اول بازی عملکرد چندان خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم با برنامه وارد میدان شدیم و موقعیت‌های گلزنی بی‌شماری را از دست دادیم.

وی ادامه داد: سایپا از تیم‌های خوب لیگ است و دلیل نمی‌شود چون چهار گل از ما دریافت کردند تیم ضعیفی باشند.شریفات عنوان کرد: بازی کردن مقابل سایپا کار آسانی نیست البته سایپا امروز آن سایپا همیشگی نبود.

وی بیان کرد: من کاپیتان دوم فولاد نیستم و چون ایوب والی و عبدالله کرمی در زمین حضور نداشتند بازوبند به من سپرده شد. مهاجم فولاد خوزستان ادامه داد: قبل از اینکه از فولاد بروم شش سال در این تیم بازی کردم و امروز برای اولین بار بازوبند فولاد را بر بازو بستم.

سرپرست تیم سایپا البرز: اتفاقات داوری باعث باخت سایپا شد

سرپرست تیم سایپا البرز گفت: در این بازی اتفاقات داوری باعث باخت ما شد و در واقع ما به عملکرد فنی حریف نباختیم.حسین خوش‌نظر گفت: من به آقای فغانی تبریک می‌گویم که برای قضاوت در رقابت‌های جام جهانی انتخاب شده است. وی بیان کرد: امشب شاهد بازی خوبی از هر دو تیم بودیم و همه چیز روال عادی خود را طی می‌کرد، اما اتفاقات عجیبی رخ داد که نتیجه بازی را تحت تاثیر قرار داد.

سرپرست تیم سایپا البرز گفت:‌ به هر حال فولاد در خانه بازی می‌‌کرد و از امتیاز تماشاگر بهره‌مند بود اگرچه آنها صدرنشین جدول هستند.وی گفت: تیم ما مظلوم است و در این فصل تاکنون تنها 3 بازی در خانه انجام داده است.

خوش‌نظر در خصوص گل چهارم فولاد گفت:‌ زننده گل چهارم حریف صددرصد در منطقه آفساید قرار داشت، اما داور این موضوع را نادیده گرفت.

وی در پایان گفت:‌اگر من علیه داور حرف بزنم باز می‌‌گویند خوش‌نظر شاکی بوده و اعتراض می‌کند اما امروز شما شاهد قضاوت داوری بودید که نتیجه بازی تحت تاثیر قضاوت داور بازی بود.

مربی سایپا البرز: گل چهارم فولاد خوزستان آفساید بود

مربی سایپا البرز با بیان اینکه شیرازه تیم را داور بهم ریخت، گفت: گل چهارم فولاد خوزستان آفساید بود وبررسی این گل را به کارشناسان می‌سپارم.

مجید بصیرت شامگاه جمعه پس از باخت چهار بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: هیچ‌گاه درباره مسائل داوری اظهار نظر نکرده‌ام ولی گل چهارم فولاد خوزستان آفساید بود.

وی با اشاره به اینکه در بازی مقابل فولاد خوزستان فوتبال را نباخیتم، گفت: تنها نتیجه بازی را واگذار کردیم و اختلاف فوتبال سایپای البرز و فولاد خوزستان این سه گل نیست.

مربی سایپای البرز تاکید کرد: در مسائل داوری این بازی حرف برای گفتن زیاد است ولی باید بگویم که ضربه پنالتی و گل چهارم فولاد خوزستان دارای شبهاتی است که کارشناسان در این زمینه بهتر می‌توانند نظر بدهند.

بصیرت با اشاره به اینکه اشتباهات داوری زیان‌های زیادی را به سایپای البزر وارد کرده است، افزود: در تبریز هم با اشتباه داوری یک گل دریافت کردیم و همان گل تراکتوسازی به بحران رسیده را از شرایط بد نجات داد.

مربی سایپای البرز خاطر نشان کرد: کارت‌های زرد متعددی که داور به بازیکنان تیم ما نشان داد سبب شد تا تمرکز بازیکنان بهم ریخته شود و نتیجه به نحوی دیگر رقم خورد.

وی با تاکید بر اینکه پنالتی گرفته شده برای فولاد سرنوشت بازی را تغییر داد، افزود: پنالتی گرفته شده برای فولاد خوزستان سرنوشت بازی را تغییر داد و نتیجه را واگذار کردیم.

بصیرت گفت: فولاد خوزستان در وضعیت بسیار خوبی از نظر بدنی و روحی است و در زمین نیز توپ را به خوبی می‌چرخاند و در هفته‌های گذشته نیز خوب نتیجه گرفته است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار