اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷
خوزستان در راند پایانی مسابقات اسلالوم اتومبیلرانی کشور به عنوان قهرمانی رسید.
این رقابت ها که از صبح امروز در پیست اتومبیلرانی غدیر اهواز آغاز شد و تا عصر امروز نیز ادامه داشت، با قهرمانی تیم خوزستان به پایان رسید. همچنین کرمان و یزد به ترتیب دوم و سوم شدند.

بیش از 50 شرکت کننده آقا و خانم از استان های مختلف در راند ششم و پایانی مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند که در کلاس آزاد آقایان، مجبد فتحی از خوزستان به قهرمانی رسید و حسن منتظر و شهزاد عزیزی هر دو از مازندران به ترتیب دوم و سوم شدند.

در کلاس تا 1500 نیز مجتبی پورحسنی از یزد، علی یزدانی از مرکزی و مهرصد پور یخته گر از خوزستان به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.


در کلاس تا 2000، عبدالعزیز راشدی از خوزستان بر سکوی نخست ایستاد، میثم زمانی از یزد دوم شد و دانش پور از خوزستان مقام سوم را به دست آورد.

همچنین در کلاس تا 1500 بانوان، لیلا پیکان پور از اصفهان قهرمان شد، سرور دستگاهی از خوزستان به نایب قهرمانی رسید و محبوبه واحدیان از کرمان در رده سوم قرار گرفت.

در کلاس تا 2000 نیز سیما یزدان پناه از کرمان رده نخست را به خود اختصاص داد، یلدا مرادی از گیلان مقام دوم را به دست آورد و فاطمه احمدی از کرمان در رده سوم جای گفت.

همچنین از حواشی این رقابت ها می توان به استقبال خوب علاقه مندان به این رشته اشاره کرد؛ اگرچه این مسابقات در هوای غبار آلود و سرد  امروز اهواز برگزار شد ولی علاقه مندان به این رشته با حضور در پیست اتومبیلرانی غدیر، جذابیت این مسابقات را دو چندان کرده بودند.


با تلاش مسوولان هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان از جمله ابراهیم جوانمردی رییس هیات و حسین عباسی دبیر هیات، مسابات با نظم خاصی برگزار شد و شرکت کنندگان نیز از شرایط میزبانی و نحوه برگزاری رقابت ها ابراز رضایت داشتند.  

همچنین حضور شهاب پیشانی دار، قهرمان خوزستانی دریفت کشور در محل پیست غدیر، شور و هیجان خاصی بین علاقه مندان به این رشته ایجاد کرد. 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار