شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
رییس کمیته اسلالوم فدراسیون اتومبیلرانی:
رییس کمیته اسلالوم فدراسیون اتومبیلرانی با ابراز رضایت از میزبانی خوزستان در راند پایانی مسابقات کشوری، گفت: رشته اسلالوم در سه سال گذشته کشور متحول شده و شاید بیشترین رشد را هم داشته است.
محسن جعفری درباره برگزاری راند پایانی مسابقات اسلالوم اتومبیلرانی با حضور بیش از 50 شرکت‌کننده در اهواز، اظهارکرد: این مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد و ورزشکاران نیز رقابت خوبی با یکدیگر داشتند. خدا را شکر از سه سال گذشته سیستم رانندگی ورزشکاران متحول شده که برگزاری مسابقات اسلالوم به صورت مرتب، نقش بسیاری در تحول این رشته داشته است.

وی با بیان این‌که رشته اسلالوم در سه سال گذشته کشور متحول شده و شاید بیشترین رشد را هم داشته است، عنوان کرد: فدراسیون نیز در این مدت حامی ما بوده است و این‌که در طول یک سال، شش مسابقه اسلالوم برگزار می‌شود، یعنی مسوولان فدراسیون به این رشته اهمیت می‌دهند. آن‌ها از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند و در حال حاضر نیز این رشته در کشور پیشرفت خوبی داشته است و تعداد علاقه‌مندان هم بیشتر شده است. 

 رییس کمیته اسلالوم فدراسیون اتومبیلرانی در ادامه با اشاره به سومین میزبانی خوزستان در سه سال گذشته، گفت: با پیگیری‌های آقای جوانمردی، رییس هیات خوزستان این میزبانی‌ها به خوزستان داده شد. این استان علاقه‌مندان و قهرمانان بسیاری در رشته اسلالوم دارد و خوزستان در مسابقات روز گذشته نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

وی همچنین با ابراز رضایت از میزبانی خوزستان، عنوان کرد: تمامی شرکت کنندگان از محل اسکان و جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده بود، رضایت صد درصدی داشتند. این‌که برای نفرات برتر علاوه بر مدال و جام قهرمانی، جوایز نقدی هم در نظر گرفته شود، کم‌سابقه و شاید بی‌سابقه است که مسوولان هیات اتومبیلرانی خوزستان این مهم را انجام دادند. در مجموع این میزبانی در سطح بسیار خوبی انجام شد، ضمن این‌که پبست غدیر شرایط خوبی داشت. ان‌شاءالله مسوولان استان به جوانان خوزستانی کمک کنند تا آن‌ها در دیگر  رشته‌های اتومبیلرانی و موتورسواری نیز به مقام قهرمانی برسند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار