اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
عضو شورای شهر اهواز گفت: نمایشگاه گل و گیاه اهواز با مشارکت بخش خصوصی برگزار شده و شهرداری در این زمینه هزینه‌ای را متحمل نشده است.

نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی همزمان با نمایشگاه صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان برگزار شد.

در این نمایشگاه بیش از 130 غرفه با موضوعات گل و گیاه و گیاهان دارویی از استان‌های خوزستان، تهران ، کرمانشاه ، مرکزی فارس ، اصفهان ، البرز ، یزد ، گیلان ، مازندران ، گلستان ، همدان ، کردستان و خراسان رضوی وجود دارد. یکی از اهداف برپایی این نمایشگاه در کنار ترویج فرهنگ گیاه‌پروری توسط شهروندان افزایش سرانه فضای سبز و معرفی گیاهان دارویی به شهروندان  است.

سیدناصر موسوی‌نژاد، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز نیز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه 130 غرفه با موضوع گل و گیاه و 40 غرفه شامل گیاهان دارویی وجود دارد که از این تعداد 10 غرفه به تشکل‌های مردم نهاد محیط زیست داده شد.

وی یکی از اهداف و ویژگی‌های نمایشگاه گل و گیاه را مشارکت بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه با مشارکت بخش خصوصی برگزار شده و شهرداری در این زمینه هزینه‌ای را تحمیل نشده است که می‌توان این اتفاق را زمینه‌ای برای حضور و استفاده از توان بخش خصوصی در کلانشهر اهواز دانست.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اهواز فرآیند دریافت دستورات لازم برای حضور بخش خصوصی را طولانی  دانست و اظهار کرد:  امیدواریم با کوتاه شدن فرآیند مجوزها؛ سرمایه‌گذاران با سهولت بیشتری به امر سرمایه گذاری در کلانشهر اهواز پرداخته و به توسعه این کلانشهر کمک کنند.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار