اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
دادستان دزفول گفت: با نیابت قضایی از سوی دادستانی شهرستان شوش و درخواست جلب بازداشت اسماعیل بخشی، دستور جلب این فرد در دادسرای دزفول صادر شد.
به گزارش قوه قضاییه، محمدی با بیان اینکه با نیابت قضایی از سوی دادستانی شهرستان شوش و درخواست جلب بازداشت اسماعیل بخشی، دستور جلب این فرد در دادسرای دزفول صادر شد، اظهار کرد: این فرد شب گذشته در دزفول با همکاری نیروهای امنیتی-انتظامی دستگیر شده است. 

‎وی با تکذیب خبر منتشره مبنی بر هجوم نیروهای مسلح ناشناس به خانه وی تصریح کرد: این فرد از صبح روز گذشته متواری شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته و پس از اقدامات موثر عملیاتی، دستگیر شد. 

‎دادستان دزفول گفت: این فرد پس از اجرای نیابت به دادسرای شوش اعزام شده است. 

اسماعیل بخشی‬⁩ از افرادی است که در جریان تجمعات کارگران نیشکر هفت تپه بازداشت شد. 

سپیده قلیان و برادرش دستگیر شدند

به گزارش قوه قضاییه، محمدی، دادستان دزفول همچنین با اعلام خبر دستگیری سپیده قلیان گفت: یکی از برادران متهم نیز که ماموران را مجروح کرده بود، بازداشت و روانه زندان شد.

وی با بیان این که با نیابت قضایی از سوی دادستانی شهرستان شوش و پس از صدور دستورات قانونی ضابطین به منزل این فرد مراجعه کردند، افزود: در هنگام مراجعه ماموران با مقاومت برادر و سایر اعضای خانواده که از اجرای حکم تمرد کرده، مواجه می‌شوند و برادر وی با ضابطین درگیر می‌شود. 

محمدی تصریح کرد: در این درگیری ۲ مامور آقا و یک خانم زخمی می‌شوند؛ اما شرایط با دقت مدیریت و در نهایت متهم دستگیر می‌شود. 

وی افزود: همچنین یکی از برادران متهم که ماموران را مجروح کرده بود نیز بازداشت و روانه زندان شد. 
منبع: ایسنا
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار