اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
با گذشت بیش از شش ماه از تعطیلی سینما هلال اهواز این مرکز فرهنگی بار دیگر در تاریخ یکم بهمن 97 فعالیت خود را از سر گرفت.
مجتبی قربانی، مدیر سینما خانوادگی هلال احمر اهواز، در این خصوص اظهار کرد: سینما خانوادگی هلال احمر اهواز پس از ماه‌ها تعطیلی با تلاش و پشتیبانی شبانه‌روزی فعالان فرهنگی و به‌ویژه مردم هنردوست اهوازی و همچنین مساعدت‌های استاندار محترم و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، همزمان با ورود به دومین ماه از فصل سرد، فعالیت‌های فرهنگی خود را با فروش بلیت نیم‌بها آغاز کرد. به همین مناسبت تمامی اکران‌های سینما هلال اهواز تا روز چهارشنه سوم بهمن به صورت نیم‌بها خواهد بود. 
  
وی افزود: اگر بخواهیم به‌طور خلاصه به علل مختلف تعطیلی سینما هلال اهواز بعد از تغییر مدیریت و بازگشایی موقت بپردازیم می‌توانیم به نبود تجهیزات و سخت‌افزار‌های مورد نیاز سینما که به‌تازگی خریداری شده‌اند، بازسازی کامل سینما شامل بخش‌های لابی (دیوارکوب و پنجره)، رنگ‌‌آمیزی سالن و استیج، سرامیک‌کاری بالکن، بازسازی سرویس بهداشتی، تعویض گیشه، تعویض پرده و سرور آپارات، تعویض سیستم صوتی، تعمیرات برق، تغییر موکت استیج و همچنین بدهی‌های مستاجر قبلی به شرکت‌های پخش فیلم که چیزی حدود 100 میلیون بوده است اشاره کرد. 
  
سینما خانوادگی هلال اهواز که به سینما هلال شهرت دارد از سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را با پخش فیلم «کشتی آنجلیکا» شروع کرد و از آن زمان تاکنون به محلی خاطره‌انگیز و هنری برای خانواده‌های اهوازی بدل شده است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار