اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
بودجه سال ۹۸ شهرداری اهواز توسط شهردار برای بررسی تقدیم شورای شهر شد.

منصور کتانباف در شصت و چهارمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که در سالن جلسات شورای برگزار شد، اظهار داشت: شهردار اهوازی موظف است تا کلیات بودجه سالانه شهرداری را آماده و در زمان تعیین شده ارائه دهد.

وی با اشاره به بودجه ارائه شده به مبلغ یک هزار و 622 میلیاردی براساس چشم‌انداز اهداف و برنامه‌ها، ادامه داد: عوارض، اوراق مشارکت و تفاهم نامه‌ها منابع درآمدی هستند که در فصل‌های بودجه به آن اشاره شده است.

شهردار اهواز منابع واقعی رشد پیشنهادی نسبت به سال قبل 9 درصد برشمرد و خاطرنشان کرد: کمک دولت در پروژه‌هایی نظیر مترو را 40 درصد کاهش دادیم، همچنین 14 درصد کاهش تفاهم‌نامه با شرکت نفت، فولاد و بنیاد برکت، 49 درصد افزایش فروش اموال، 33 درصد کاهش اوراق مشارکت مترو که در مجموع به عبارتی یک درصد کاهش نسبت به برنامه قبل را شاهد هستیم.

در ادامه جلسه، سید محسن موسوی‌زاده، دیگر عضو شورای شهر اهواز با اشاره به صرف سه ماه زمان برای بررسی برنامه پنج ساله توسط توسط شهرداری و اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز، اظهار داشت: به مدت نه ماه برنامه رها شده است و امروز نیز باید از صفر شروع کرد.

به گزارش تسنیم، در این جلسه بودجه پیشنهادی سال 98 شهرداری اهواز و برنامه پنج ساله توسعه شهر اهواز توسط شهردار اهواز به شورای شهر ارائه شد. همچنین شصت و چهارمین جلسه علنی شورای شهر اهواز، شش دستور کار در دستور خود داشت که شامل خرید یک قطعه زمین واقع در کوی علوی و متعاقبا واگذاری قسمتی از آن به قرارگاه امنیتی حضرت ابوالفضل (ع) و لایحه تفریغ بودجه سال 95 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی است.

تفریغ بودجه سال 95 سازمان عمران شهری، مساعدت به مسجد علی بن موسی الرضا(ع) کوی انقلاب شمالی و مساعدت به دو فرد حقیقی نیز از دیگر دستور کارهای شصت و چهارمین جلسه علنی شورای شهر اهواز بود.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار