اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای راه‌اندازی رشته‌های پزشکی، دندان‌پزشکی و داروسازی در این دانشگاه خبر داد.
حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی با اشاره به دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر راه‌اندازی رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: موافقت اصولی برای ایجاد این رشته‌ها اخذ شده است. اکنون در این‌باره نشست‌هایی برای تسریع در راه‌اندازی این رشته‌ها با مسئولان مربوط برگزار شده است. امیدواریم که مهرماه سال آینده شاهد راه‌اندازی این رشته‌ها در استان باشیم. 
  
وی افزود: علاوه بر این، ما اقدامات مهمی در راستای برنامه عملیاتی ایجاد قطب‌های علمی در زمینه‌های نفت، پتروشیمی و کشاورزی را هم خواهیم داشت. عقد قرارداد با شرکت ملی‌حفاری ایران و صنایع برای ساخت تجهیزات، بهترین دستاورد این واحد دانشگاهی در حوزه پژوهش است. از طرفی دستگاه استپ رینگ که قبلاً برای استفاده صنایع از چین وارد کشور می‌شد، امروزه با توان متخصصان داخلی و توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز وارد مرحله ساخت شده است که این مساله گامی مهم در راستای تحقق شعار حمایت از تولید ملی به حساب می‌آید. 
  
رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: راه‌اندازی رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی، مهم‌ترین اتفاقاتی است که در آینده‌ای نزدیک رخ خواهد داد. امیدواریم با این کار بزرگ سهم عمده‌ای در پرورش پزشکان متعهد در استان و اهواز داشته باشیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار