اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸
مرکز علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی خوزستان اعلام کرد:
رییس مرکز آموزش عالی علمی‌کاربردی جهاد دانشگاهی خوزستان جزئیات پذیرش بدون کنکور دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته این مرکز برای ترم بهمن‌ماه ۹۷ را تشریح کرد.
دکتر علی اثنی‌عشری با اشاره به آغاز ثبت‌نام از متقاضیان برای پذیرش بدون کنکور دوره‌های کاردانی و کارشناسی مرکز علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی خوزستان از امروز، یکم بهمن‌ماه اظهار کرد: پذیرش تکمیل‌ظرفیت دانشجو برای ترم بهمن‌ماه در ۹ رشته کاردانی و ۷ رشته کارشناسی ناپیوسته انجام می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام از متقاضیان از طریق مراجعه حضوری و با ارائه مدارک لازم شامل ۶ قطعه عکس ۳ در ۴، اصل مدرک دیپلم، مدارک هویتی اعم از شناسنامه و کارت ملی و برای شاغلین گواهی اشتغال به کار یا حکم کارگزینی و همچنین مدرک نشان‌دهنده وضعیت نظام وظیفه (برای داوطلبان مرد) برای دوره‌های کاردانی خواهد بود؛ همچنین ثبت‌نام از متقاضیان پذیرش در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته از ۱۶ تا ۲۳ بهمن‌ماه به همین ترتیب انجام خواهد شد که این افراد لازم است هنگام ثبت‌نام مدرک کاردانی ناپیوسته خود را ارائه دهند.

رییس مرکز آموزش عالی علمی‌کاربردی جهاد دانشگاهی خوزستان درخصوص دوره‌های کاردانی این مرکز برای پذیرش بهمن، اظهار کرد: رشته‌های "شبکه‌های کامپیوتری”، "اینترنت و شبکه‌های گسترده”، "سیستم‌های کامپیوتری”، "برنامه‌سازی کامپیوتری”، "شیمی صنعتی”، "حقوق ثبتی”، "حقوق گرایش شورای حل اختلاف”، "تربیت مربی پیش از دبستان” و "حسابرسی” در مقطع کاردانی پذیرش خواهند داشت.

اثنی‌عشری همچنین درباره رشته‌های فعال مرکز در مقطع کارشناسی برای پذیرش بدون کنکور بهمن‌ماه گفت: پذیرش در هفت رشته "حسابداری مالی”، "حسابرسی”، "حقوق ثبتی”، "مهندسی فناوری اطلاعات گرایش امنیت اطلاعات”، "مهندسی فناوری اطلاعات گرایش فناوری اطلاعات”، "مهندسی شبکه‌های کامپیوتر” و "مهندسی صنایع شیمیایی” انجام می‌شود.

وی در خصوص لزوم داشتن مدرک مرتبط برای پذیرش در دوره‌های کاردانی و کارشناسی این مرکز، تصریح کرد: محدودیتی در نوع دیپلم وجود ندارد؛ همچنین در خصوص دوره‌های کارشناسی نیز مرتبط‌بودن مدرک کاردانی لازم نیست؛ اما کلیه متقاضیان باید تا ۳۰ بهمن ۹۷ از مقطع قبلی فارغ‌التحصیل شده باشند. همچنین محدودیت معدل نیز برای متقاضیان وجود ندارد و افرادی که ثبت‌نام خود را انجام دهند می‌توانند تا زمان اعلام نتایج قطعی از سوی سازمان سنجش، به‌صورت مشروط سر کلاس‌ها حاضر شوند.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، رییس مرکز آموزش عالی علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی خوزستان با بیان این‌که این مرکز اولین و قدیمی‌ترین مرکز علمی‌کاربردی استان با ۲۰ سال قدمت است، خاطرنشان کرد: این مرکز آموزش عالی در سال ۷۷ با دو رشته کاردانی کامپیوتر و ظرفیت ۷۰ نفر راه‌اندازی شد و در حال حاضر با حدود ۲ هزار دانشجو و ۲۲ رشته کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در حال فعالیت است؛ همچنین تاکنون بیش از چهار هزار دانشجو از این مرکز دانش‌آموخته شده‌اند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار