اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
مربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری:
مربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری با اشاره به آمادگی این تیم برای حضور در مرحله پلی آف، گفت: برای کسب عنوان قهرمان بيشتر از قبل تلاش می‌كنيم و می‌جنگيم.
پریسا امامی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، درخصوص وضعیت تیم ملی‌حفاری پیش از حضور در مرحله پلی‌آف لیگ برتر کشور، اظهارکرد: تيم ملی‌حفاری با كسب ٥٣ امتياز توانست به عنوان تيم اول به ‌مرحله پلی‌آف راه پیدا کند و خدا را شکر باتوجه به تمریناتی که داشته‌ایم، اکنون آماده حضور در مرحله بعدی هستيم. باتوجه به اين‌كه ٢٠ هفته در صدر جدول بوديم، می‌خواهيم در بازی اول مرحله  پلی‌آف نیز برابر مس رفسنجان به پیروزی برسیم و در نهایت جام قهرمانی را به دست آوریم.

وی با بیان این‌که در ادامه راه و برای کسب عنوان قهرمان بيشتر از قبل تلاش می‌كنيم و می‌جنگيم، گفت: باتوجه به این‌‌که امسال شرايط تيم‌های حاضر در لیگ خيلی خوب بود و سطح آن‌ها نیز نسبت به سال‌های قبل خيلی بهتر بود، به نظرم مرحله پلی‌آف برای فوتسال كار درستی نبود. امسال برعکس سال‌های گذشته که رقابت تنها بین دو سه تیم بود، هفت هشت تیم خوب داشتیم.

مربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری همچنین با اشاره به مصدومیت‌هایی که در دیدارهای پایانی مرحله گروهی گریبانگیر این تیم شد، عنوان کرد: ‌این موضوع در عملکرد تیم تاثیر داشت و به طور مثال در مصاف با تیم پالايش نفت آبادان، سه بازیکن اصلی تیم دچار مصدومیت بودند و همین عاملی شد تا نتوانیم از بازی برنده خارج شویم. البته خدا را شکر اکنون بازیکنان ما در شرایط بهتری هستند.

به گزارش ایسنا، دیدارهای پلی‌آف از 12 بهمن‌ماه به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود که ملی‌حفاری رو در روی مس رفسنجان قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار