اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
شوشان - حسن دادخواه:

به دلیل سرماخوردگی و ناخوش احوالی نتوانستم در مراسم تدفین و ترحیم مرحوم عبدالحمید کیانوش راد پدر بزرگوار دکتر محمد کیانوش راد شرکت کنم ولی از طریق گزارش ها و تصاویر در رسانه های استانی شاهد حضور اقشار مختلف جامعه و مقامات استانی با گرایش ها و سلایق سیاسی و حزبی بودم. 

مرحوم عبدالحمید کیانوش راد را اهوازی های قدیم که اکنون در بزرگسالی هستند به نیک نامی و فروتنی و دوستی ورزی و داشتن ایمان مذهبی خالص می شناسند.

چهره و گرایش حزبی دکتر محمد کیانوش راد را نیز نسل جوان اهوازی بویژه جوانانی که از انتخابات ۱۳۷۶ به فعالیت سیاسی و اجتماعی رو آوردند، به نیکی، شکیبایی و خوش اخلاقی میشناسند.

افزون بر این، نقش ایشان در فعالیت های پیش از انقلاب و جنگ تحمیلی و تشکل های دانشجویی در دانشگاه شهید چمران اهواز روشن است‌.

مصاحبه ها و یادداشت های روشنگر دکتر محمد کیانوش راد و همراهی وی با اقوام، در واقع از ایشان چهره ای دوست داشتنی و متواضع و جامعه گرا ساخته است.

مراسم تدفین و ترحیم پدر مغفور ایشان، در برهه ای انجام شد  که نیروهای استانی بیش از هر وقت دیگر نیازمند همگرایی و دوستی ورزی هستند.

حضور مقامات مذهبی و اجرایی و جوانان و کنشگران سیاسی و اقوام در این مراسم جلوه ای از همگرایی بود.این همگرایی می تواند ادامه داشته باشد.

حفظ دوستی ها ومودت ها که ویژگی مومنان است ، علی رغم تفاوت و اختلافات فکری و سیاسی، راهبردی است که همیشه مورد توصیه امام راحل و مقام رهبری بوده است . امید است چنین فضاهای دوستانه ای در کشور و استان افزون باد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار