اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از امدادرسانی به ۳۴۵۵ خانوار آسیب‌دیده از سیلاب خبر داد و گفت: ارزیابی و امدادرسانی در مناطق بامدژ، بیت یدی و سید یدیم اهواز در حال انجام است.

صادق سلامت با اشاره به امدارسانی جمعیت هلال احمر خوزستان در مناطق سیلابی اظهار کرد: تاکنون به ۳۴۵۵ خانوار امدادرسانی و اقلام مورد نیاز بین آنها توزیع شده است.

وی افزود: روستاهاى شیخ مندی، بیت یدی، بیت کاظم حیدر، مزرعه شبلی، زبید دبات، بیت خلیفه حیدر، بیت یباره، بیت سید خلف، بیت نور، بیت غایب و بیت محارب در شوش از سیل متاثر شده‌اند که به ۵۵۰ خانوار در این مناطق امداددرسانی شده است. همچنین در بخش چغامیش  روستای بنه عاطی، روستای زاویه حمودی، زاویه مشعلی، زاویه غریب و شهرک شهید بهشتی و روستای دهنور به ۲۸۴ خانوار امدادرسانی شده است. 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: همچنین روستاهای چم کنار، یزاب، دوهول، یبال رحمان، یریح، عبدالنبی و شیخ حسین در شوشتر از سیلاب متاثر شده‌اند که به ۵۳ خانوار آسیب‌دیده در منطقه چم کنار و شیخ حسین امدادرسانی شد.
 
وی عنوان کرد: همچنین به ۱۸۳۰ خانوار در روستاهای آلبوعفری، حجیه، چولانه، سمومیه، بنی نعامه، بیت کوار، رمیم، میهن آباد، دفار و مچریه در دشت آزادگان امدادرسانی شد. تاکنون به ۶۰۰ خانوار در شهر رفیع هویزه نیز امدادرسانی شده است.

سلامت بیان کرد: در مناطق شاهزاده عبدالله، بندر آباد، سوسن سربالار، آرام، چیتک و کموفه اندیکا به ۴۵ خانوار و در منازل روستایی بخش مرکزی، عشایر صیدون و عشایر میداود در باغملک ۲۰ خانوار امدادرسانی شدند. 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: همچنین به ۲۱ خانوار آسیب‌دیده در اندیمشک، ۳۰ خانوار در خرمشهر، ۱۴ خانوار در لالی و هشت خانوار آسیب دیده در گتوند امدادرسانی شده است. 

وی عنوان کرد: همچنین ارزیابی و امدادرسانی در مناطق بامدژ، بیت یدی و سید یدیم در اهواز در حال انجام است. 
منبع: ایسنا
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار