اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
همزمان با دهه فجر؛
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، 29 پروژه مهم در نقاط مختلف شبکه توزیع برق این کلانشهر با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد و 145 میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
حسن کریمی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب تقویت روحیه خود باوری و استقلال و همچنین گسترش خدمات زیرساختی در اقصی نقاط کشور بود و در این زمینه تلاش کرده‌ایم تا گام‌های اساسی را در بخش برق اهواز برداریم.

وی افزود: به برکت انقلاب خدمات زیادی در همه حوزه‌ها خصوصا صنعت برق انجام شده و امروز بدست فرزندان تلاشگر ایران در صنعت برق از مرحله تامین انرژی پاک عبور کرده و به مباحث مهم کیفی می‌اندیشیم و برخورداری از این نعمت به امری کاملا عادی بدل شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: شبکه برق کلانشهر اهواز شرایط مطلوبی نسبت به دو سال قبل دارد و گسترش کابل‌های خودنگهدار، اصلاح ساختار شبکه، تعویض مقره‌ها و نصب کلیدهای گازی به منظور افزایش مانور، کاهش مصرف انرژی با وجود افزایش تقاضا و واگذاری اشتراکات جدید از جمله دستاورهای ما از سال‌های گذشته تا کنون است.

کریمی عنوان کرد: بازسازی شبکه‌های فرسوده قدیمی در بخش‌هایی از بازار مرکزی شهر، راه‌اندازی یکی از بزرگترین گروه‌های نگهداری و تعمیرات خط گرم و ساماندهی و تامین برق مطمئن و پایدار برای تمام روستاهای کلانشهر اهواز بعنوان بخش مولد کشور از دیگر دستاوردهای حوزه برق در سال‌های اخیر بوده است که به منظور تحقق چشم انداز 99 دقیقه خاموشی در سال 1410 برای هر مشترک، صورت گرفته و در حال انجام است.

 وی عنوان کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروی انقلاب شکوهمند اسلامی و با تلاش و برنامه‌ریزی مجموعه این شرکت، تعداد 29 پروژه در مناطق مختلف کلانشهر اهواز شامل توسعه روشنایی بلوار اکباتان، اصلاح شبکه روشنایی نقاط مختلف، جایگزینی شبکه کابل زمینی با کابل هوایی، اصلاح فیدرهای خروجی پست زرگان، احداث سیم روکشدار مسیر خسرج، اصلاح شبکه مسیر روستای طراح، مهدیس بتون، تامین اجتماعی مهدیس بین قلعه کوچک و بزرگ منازل، پشت شکاره 2 منازل گاز مایع، خط غزاویه، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق کوی مجاهد، فاز اول، احداث روشنایی روستاهای ازرگ، دهکده، طویبه، قلعه غدیر، گویهه 1 و 2 و آزادی، توسعه شبکه کوی سادات فاز اول، احداث خط دو مداره مهدیس و ساماندهی آخر آسفالت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد و 145 میلیون ریال از محل منابع داخلی اجرا و به بهره‌برداری رسیده‌اند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار