اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۰۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
رئیس شرکت توزیع نیروی برق خبر داد:
این سامانه در راستای ارائه خدمات مطلوب به همشهریان عزیز برنامه ریزی و اجرا شده است و جزء اقدامات بسیار خوبی است که در صنعت برق شوشتر رخ می دهد.
آئین افتتاح سامانه 121 شوشتر در محل شرکت توزیع نیروی برق این شهرستان برگزار شد.

عصر روز چهارشنبه و در حاشیه این مراسم رئیس شرکت توزیع نیروی برق شوشتر در گفت و گو با پایگاه خبری شوشان گفت: این سامانه در راستای ارائه خدمات مطلوب به همشهریان عزیز برنامه ریزی و اجرا شده است و جزء اقدامات بسیار خوبی است که در صنعت برق شوشتر رخ می دهد.

سید حمید پیشنماز اظهار کرد: تلفن و شماره تماس 121 که در دسترس همشهریان عزیز است، از این پس به طور همزمان تماس های 30 نفر را پشتیبانی می کند و خدمات مناسبی ارائه می دهد. همچنین به وسیله آن می توان خاموشی ها را از قبل وارد سیستم کرد و مشترکان در صورت تماس به صورت خودکار متوجه مدت زمان قطع برق منطقه شان خواهند شد.

وی ادامه داد: به واسطه راه اندازی این مرکز 7 نفر مشغول به کار شده که آموزش های لازم را دیده اند. این نیروها به راحتی می توانند در صورت تماس مشترک، او را راهنمایی کنند تا مشخص شود علت اشکال از کنتور است یا خیر. که در اینصورت از مراجعات بی مورد نیروهای ما به محل کاسته خواهد شد.

وی در خصوص میزان اعتبار هزینه شده برای راه اندازی این مرکز خاطرنشان ساخت: برای این موضوع 461 میلیون تومان هزینه شده و افرادی که با این طرح مشغول بکار شده اند، به صورت دائم فعالیت خواهند کرد.

پیشنماز به یکی دیگر از اقدامات خوب در حوزه برق اشاره داشت و افزود: تجهیز شهرستان به گروه خط گرم و بالابر موردنیاز آن نیز کار بزرگی بوده که در ماه های گذشته انجام شده و به سبب وجود آن در حالیکه شبکه برق دار است می توان روی آن کار کرد. به دنبال آن، خاموشی ها به شدت کاسته شده و رضایت مردم را به همراه داشته است.

شایان ذکر است، در شهرستان های ماهشهر، دزفول، بهبهان و آبادان همزمان با شوشتر این آئین برگزار شده است. فرماندار، مدیر حوزه های علمیه شوشتر، مدیر حراست برق خوزستان و برخی مسئولین محلی در این مراسم حضور داشتند.

خبرنگار: محمود نبی زاده





comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
comment
0
0
comment قطع برق اگ بچم چیزیش شد از مسولان برق نمیگزرم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار