اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
دو طرح گلخانه یکی با اعتبار 8 میلیارد ریال و دیگری 6 میلیارد ریال ایجاد شده و مجموعه گاوداری نیز با اعتبار 10 میلیارد ریال به مرحله بهره برداری رسیده اند.
در ششمین روز از دهه مبارک فجر 3 طرح در حوزه جهاد کشاورزی در شوشتر به بهره برداری رسید.

معاون فرماندار شوشتر در این رابطه گفت: ما به عنوان دولت باید نهایت تلاش مان را برای حمایت از سرمایه گذار و بخش اشتغال زای خصوصی داشته باشیم. چرا که در این شرایط اقتصادی وقتی کسی حاضر به ریسک ورود به طرح های تولیدی را متقبل می شود، بسیار ارزشمند خواهد بود.

محمدحسن کجبافی اذعان داشت: به لطف خدا شاهد این هستیم که سرمایه گذاران بسیاری حاضر به ایجاد واحدهای مختلف و تولید شغل در مناطقی که خودشان بومی آنجا هستند، شده اند و در نوع خود باعث توسعه در تمامی بخش ها و مناطق می گردد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان شوشتر نیز در خصوص طرح های مذکور به پایگاه خبری شوشان گفت: دو طرح گلخانه ای بامتراژ هر کدام 5 هزار مترمربع و کشت های گوجه و خیار در مجتمع ولیعصر شهرستان افتتاح شدند.

ایرج بادپیما اظهار کرد: همچنین یک واحد گاوداری 51 راسی کاملاً صنعتی و مجهز به شیردوش به بهرداری رسید. این گاوها دورگه و غیر بومی هستند.

وی در خصوص اعتبار این طرح ها خاطرنشان ساخت: دو طرح گلخانه یکی با اعتبار 8 میلیارد ریال و دیگری 6 میلیارد ریال ایجاد شده و مجموعه گاوداری نیز با اعتبار 10 میلیارد ریال به مرحله بهره برداری رسیده اند. 

وی اضافه کرد: گلخانه ها هرکدام 8 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم و گاوداری 6 نفر اشتغال زایی داشته اند. 




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار