اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
قطبی:
سرمربی فولاد خوزستان گفت: هر روز ۲۰ ساعت تلاش می‌کنم که تیم را بالای جدول بیاوریم. بعضی مواقع فکر می‌کنیم حرف‌ها مهم هستند اما عملکرد مهم‌تر از هر چیزی است.
افشین قطبی بعد از پیروزی دو بر یک فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: بازی شیرینی برای خوزستان و فولاد بود. به هواداران و بازیکنانم تبریک می‌گویم. به خوبی به وظایف‌مان عمل کردیم و کارها باری ما راحت شد. وقتی دو بر صفر جلو بودیم، فشار زیادی روی ما بود ولی بازیکنانم تا آخرین لحظه تمرکزشان را حفظ کردند و مقداری به صدر جدول نزدیک شدیم. با این وجود هنوز خیلی کار داریم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره اظهاراتش پیش از این بازی مبنی بر اینکه گره قهرمانی در بردن پرسپولیس است و آرامش و خودداری از خوشحالی بعد از گل‌های تیمش به پرسپولیس تاکید کرد: من مثالی زدم که اگر دو فرزند داشته باشید، عاشق هر دو می‌شوید. سعی کردم احترام باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان را حفظ کردم. دیروز سعی کردم احترام تیم سابقم را حفظ کنم. امروز به فولاد بی‌احترامی نشد. من عاشق این تیم هستم و هر روز ۲۰ ساعت تلاش می‌کنم که تیم را بالای جدول بیاوریم. بعضی مواقع فکر می‌کنیم حرف‌ها مهم هستند اما عملکرد مهم‌تر از هر چیزی است.

وی افزود: عاشق این تیم هستم. ماموریت من ساختن بازیکنان از این استان برای کشورم است. من خیلی خوشحالم از این برد ولی می‌دانستم تا آخرین لحظه یک ثانیه هم نمی‌توانستیم به برد فکر کنیم.

قطبی در واکنش به اینکه چقدر پیروزی در این بازی را متصور بود، گفت: من به تلاش و کار بازیکنان و کادرفنی واقف هستم. همانطور که می‌بینید بازیکنانم همدل هستند و خیلی خوب کار می‌کنیم. با این وجود خیلی عقب هستیم و امیدوارم بهتر از این کار کنیم و امتیازات بیشتری به دست بیاوریم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار