اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹
استاندار عنوان کرد:
استاندار خوزستان با بیان اینکه وضعیت برق شمال خوزستان پایدار نیست، گفت: اگر بنا به تولید و سرمایه گذاری در استان و در این مناطق باشد، مناطق شمالی استان نیازمند تاسیس نیروگاه برق است.

غلامرضا شریعتی امزوز 2 اسفند ماه در مراسم کلنگ زنی پروژه پتروشیمی کیمیا اندیمشک اظهار کرد: مسیر توسعه در شهرهای مختلف استان به فراخور ظرفیت آن ها در حال انجام است، هرچند که پتانسیل و ظرفیت استان بیش از چیزی است که اکنون در آن درحال انجام است.

وی افزود: ظرفیت های مختلفی در خوزستان در زمینه های کشاورزی، صنعت، بنادر، محیط زیست و گردشگری و... وجود دارد که باید بیش از این از این ظرفیت ها بهره گرفت و عقب ماندگی ها را جبران کرد.

استاندار خوزستان با اشاره به اعمال تحریم های ظالمانه دشمنان تصریح کرد: این تحریم ها را با همکاری همه بخش ها و همراهی مردم پشت سر خواهیم گذاشت.

شریعتی با اشاره به کلنگ زنی پروژه پتروشیمی اندیمشک عنوان کرد: محصول تولیدی این پروژه "های تک" اکنون و پیش از اجرا نیز خریدار دارد و امیدواریم بتوانیم فازهای مختلف آن را اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه صنایع بزرگی در خوزستان در حال احداث هستند، ادامه داد: در سال آینده چند پروژه بسیار بزرگ در خوزستان با حضور رییس جمهور افتتاح خواهند شد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: پالایشگاه گاز بید بلند 2 با سرمایه گذاری 3.2میلیارد دلار، پتروشیمی مسجدسلیمان با سرمایه گذاری 850 میلیون یورو، فولاد روهینا دزفول با سرمایه گذاری 100 میلیون یورو و 330 میلیارد تومان در سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

شریعتی عنوان کرد: همه این پروژه ها بالای 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و کار با سرعت و جدیت هرچه تمام در حال انجام است تا این پروژه ها به سرانجام برسند.

وی با بیان اینکه وضعیت برق شمال خوزستان پایدار نیست، عنوان کرد: اگر بنا به تولید و سرمایه گذاری در استان و در این مناطق باشد، مناطق شمالی استان نیازمند تاسیس نیروگاه برق است.
منبع: ایسنا
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار