اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
بوستانی:
کریم بوستانی با بیان این‌که جدایی‌اش از استقلال خوزستان دلایل بسیاری دارد، گفت: فعلا نمی‌توانم دلیل اصلی جدایی‌ام را بگویم.
کریم بوستانی درباره جدایی از استقلال خوزستان، اظهار کرد: من به صورت توافقی از باشگاه جدا شدم که این جدایی دلایل بسیاری دارد و فعلا نیز با توجه به در پیش بودن بازی مهمی که این هفته استقلال خوزستان با سپیدرود رشت دارد، نمی‌خواهم به دلایل این جدایی ورود کنم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که خودتان در مصاحبه‌ای با ایسنا اعلام کرده بودید، مربیان بدون کارنامه به دنبال هدایت استقلال خوزستان هستند، آیا این موضوع می‌تواند دلیل جدایی شما باشد؟ گفت: فعلا چیزی نمی‌گویم زیرا من باشگاه استقلال خوزستان را باشگاه خودم می‌دانم و وقت برای صحبت کردن بسیار است.

بوستانی بیان کرد: من در بدترین شرایط هدایت استقلال خوزستان را قبول کردم. در نیم‌فصل اول، دو ساعت مانده به بازی با استقلال تهران به من گفتند که به تیم کمک کن و من هم با توجه به اینکه خوزستانی هستم، به خاطر مردم استانم و هواداران تیم این مسوولیت را قبول کردم. واقعا با توجه به شرایطی که برای‌مان پیش آمد، بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم که بازیکنانم بسیار خوب بازی کردند ولی نتوانستیم نتایج لازم را کسب کنیم و همانطور که می‌دانید به بازی خوب هم امتیاز نمی‌دهند.

وی افزود: در هر حال من فکر کردم شاید مربی دیگری بتواند بیشتر به استقلال خوزستان کمک و تیم را از این شرایط خارج کند و در نهایت نیز به خاطر هواداران و باشگاه تصمیم به جدایی گرفتم. امروز نیز طی جلسه‌ای به صورت توافقی از استقلال خوزستان جدا شدم و اکنون هم در مسیر محل تمرین تیم هستم تا با بازیکنان خداحافظی کنم.

بوستانی در پایان گفت: در هر صورت فعلا نمی‌توانم دلیل اصلی جدایی‌ام را بگویم. 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار