شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تاکید کرد:
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: با توجه به حجم محرومیت‌ها شاید حق مطلب به درستی یا به طور کامل ادا نشده است اما در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، باید دولت و مجموعه نفت تعامل داشته باشند.
احمد محمدی در دومین سمینار مسئولیت‌های اجتماعی صنایع که امروز در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: برای انجام درست هر کاری باید تمام جامعه هدف و مشتریانی که کار در محیط زندگی آنها انجام می‌شود مورد توجه باشد.

وی تصریح کرد: تا پایان سال جاری ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای مسئولیت‌های اجتماعی هزینه شده است. این اقدامات بخشی از یک زنجیره است و نمی‌توان مسئولیت اجتماعی را از آن حذف کرد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: مناطق نفت‌خیز جنوب چه قبل از انقلاب و چه پس از انقلاب همواره به محیط پیرامون خود ‌ و مسئولیت‌های اجتماعی توجه جدی داشته است و پس از انقلاب اسلامی و به واسطه اهمیت مردم برای انقلاب به شکل بسیار جدی‌تری به مسئولیت‌های اجتماعی ورود کرده است.

محمدی عنوان کرد: زندگی مردم ساکن مناطق نفت‌خیز و تأسیسات نفتی می‌تواند شاخصی برای توفیق طرح‌های نفتی و تاثیر نفت بز زندگی آنها باشد. برای شناسایی مناطق محروم و کمتر برخوردار برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا متناسب با این برنامه‌ریزی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اعتبارات را هزینه کنیم.

وی با اشاره به تاثیر شرکت نفت در اقتصاد کشور، گفت: هیچ کجای کشور بدون چراغ نفت روشن نمی‌شود و نفت نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد. علت حمله دشمن به نفت و تحریم نفت ایران هم همین تاثیر بسیار مهم نفت بر زندگی مردم است.
 
محمدی بیان کرد: با توجه به حجم محرومیت‌ها شاید حق مطلب به درستی یا به طور کامل ادا نشده است اما در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، باید دولت و مجموعه نفت تعامل داشته باشند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار