شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۷
این در حالیست که در سایت شهرداری این شهر بندری جزییات بیشتری از خبرهای انتخاب گلمرادی امده است که در ادامه می خوانید:
شوشان: در حالیکه کمتر از ۴۸ ساعت از انتشار خبر انتخاب علی گلمرادی به عنوان شهردار بندرامام خمینی(ره)نگذشته سایت های خبری و خبرگزاری ها از انتخاب شهر دار جدید خبر داده است.

به گزارش شوشان ، در همین زمینه دیروز رئیس شورای شهر بندرامام خمینی گفت: حبیب نصیری فر به عنوان شهردار بندرامام خمینی(ره) با اکثریت آرا انتخاب و به زودی معارفه خواهد شد. داود مجدم اظهار کرد: جلسه رسمی شورای شهر بندرامام برای انتخاب شهردار جدید با حضور تمام اعضا در سالن جلسات برگزار شد.

مجدم افزود: در این جلسه به استناد مصوبه شورای شهر، حبیب نصیری فر با اکثریت آرا انتخاب و تا گذراندن مراحل قانونی صدور حکم شهردار از سوی استانداری خوزستان وی به عنوان سرپرست تعیین و صورتجلسه این انتخاب در نامه ای به فرماندار شهرستان ماهشهر ارسال شد.

عضو شورای شهر بندرامام در خصوص شایعه ایجاد شده عنوان کرد: به استناد آیین نامه شش ماده ۹ بند اجرای تشکیلات، وظایف و انتخاب حاکم بر شورای شهر، رئیس شورا سخنگوی رسمی شورای یا یکی از اعضای شورای شهر که از طرف رئیس شورا تفویض اختیار شود؛ مواضع و اطلاعات رسمی شورا را اعلام می کند. خوشبختانه تا به امروز با همدلی و همراهی کلیه اعضای در جهت برنامه ریزی برای آینده بهتر در بندر امام هستیم ولی متاسفانه عده ای خارج از شورا درصدد ایجاد نفاق و تفرقه بین اعضا هستند و قصد دارند با تشویش اذهان عمومی و همچنین حرکات ناپسند شورا را به حاشیه ببرند

وی در پایان خوستار پیگیری جدی مراجع ذی صلاح در خصوص پخش پیامک و شب نامه ها در سطح شهر علیه بعضی از شورای شهر شد.

این در حالیست که در سایت شهرداری این شهر بندری جزییات بیشتری از خبرهای انتخاب گلمرادی امده است که در ادامه می خوانید:

*ابقای علی گلمرادی در کسوت شهردار بندر امام

یک عضو شورای اسلامی شهر بندر امام گفت: گلمرادی با کسب ۵ رأی از مجموع ۹ رأی، در سمت شهردار بندر امام ابقاء شد. به گزارش سایت شهرداری بندر امام خمینی:اعضاء شورای شهر بندر امام برای انتخاب شهردار، و با دعوتنامه رسمی رئیس شورا، تشکیل جلسه داد که پس از رأی گیری، گلمرادی با اخذ ۵ رأی از مجموع ۹ رأی، موفق به کسب اکثریت آراء برای تصدی پست شهرداری بندر امام شد.

بهنام ادیبی گفت: متأسفانه دبیر شورا، برگ آراء اخذ شده و فرم حضور و غیاب را با خود برد و اجازه نداد صورتجلسه تنظیم شود.

ادیبی ادامه داد: هم اینک مسأله را به بخشداری بندر امام و فرمانداری شهرستان ماهشهر اعلام نموده‌ایم و هم اینک پیگیر این تخطی هستیم.

وی افزود: جریان اقلیت در این رأی گیری، با اقدامات غیر قانونی سعی در ابطال این رأی گیری را دارند.

لازم به ذکر است که جلسه امروز، با نیم ساعت تأخیر، رأس ساعت ۸.۳۰ با حضور تمامی ۹ نفر اعضاء شورای شهر تشکیل شد که نصیری فر دیگر کاندیدای تصدی پست شهرداری با اخذ ۴ رأی، نتوانست شهردار بندر امام شود.

حسین عبیداوی عضو دیگر شورای شهر بندر امام با انتقاد شدید از عملکرد خلاف قانونی هیأت رییسه شورا گفت: این برای بار دوم است که چنین اتفاقی می‌افتد.

عبیداوی افزود: در تاریخ ۱۳ شهریور ماه نیز با حضور ۶ نفر از اعضاء جلسه انتخاب شهردار رسمیت یافت و در آن جلسه نیز گلمرادی ۴ رأی موافق در مقابل ۲ رأی مخالف کسب کرد که توسط رییس شورای شهر، آن جلسه نیز به بهانه‌های مختلف مردود اعلام شد.

عبیداوی گفت: پس از پیگیری مسألهٔ امروز، در خصوص تجدید نظر در انتخاب هیأت رییسه، در چهارچوب قانون عمل خواهیم کرد


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار