اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: 52 اکیپ راهداری در محورهای استان فعال هستند و در صورت نیاز، اقدام به بازگشایی و آماده‌سازی جاده‌های مواصلاتی برای تردد خواهند کرد.

غلامعباس بهرامی‌نیا با اشاره به آخرین وضعیت محورهای برفگیر استان اظهار کرد: روز پنجشنبه در بخش‌های شمالی استان شاهد بارش برف بودیم و این بارش‌ها در برخی از محورها تا روز گذشته نیز ادامه داشت.

وی افزود: محور اندیکا- تاراز به سمت چهارمحال بختیاری و محور دهدز به سمت چهارمحال بختیاری از جمله محورهای برفگیر استان هستند که از روز پنجشنبه در آنها شاهد بارش برف بودیم و در منطقه تاراز میزان بارش برف به بیش از 70 سانتیمتر نیز رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: خوشبختانه با اقداماتی که اکیپ‌های راهداری مستقر در منطقه انجام داده‌اند، همه این محورها برف‌روبی شده و تردد اکنون به خوبی در این محورها در حال انجام است.

بهرامی نیا با بیان اینکه در حال حاضر هیچکدام از محورهای اصلی استان مسدود نیستند، عنوان کرد: برخی روستاهایی که در مسیر اندیکا هستند، با مشکلات اندکی در بحث بارش برف مواجه‌اند اما اکیپ‌های راهداری این مسیرهای روستایی را نیز به سرعت برف‌روبی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 52 اکیپ راهداری در محورهای استان فعال هستند و در صورت نیاز، اقدام به بازگشایی و آماده‌سازی جاده‌های مواصلاتی برای تردد خواهند کرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار