اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد استان خوزستان در نشست خبری سیزدهمین دوره مسابقات مدهامتان از رقابت ۴۰۰ نفر از اعضای کانون‌های مساجد خوزستان در مرحله استانی این مسابقات خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۵۰ نفر در بخش برادران و ۱۵۰ نفر در بخش خواهران حضور خواهند داشت.
حجت الاسلام مرتضی همت‌پور  از برگزاری مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در خوزستان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات سه‌شنبه ١٤ اسفند ماه در محل موقوفه مدنیان اهواز برگزار می‌شود. 
  
وی افزود: ٤٠٠ نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی در این دوره از مسابقات حضور دارند که از این تعداد ٢٥٠ نفر در بخش برادران و ١٥٠ نفر در بخش خواهران به رقابت خواهند پرداخت. 
  
حجت‌الاسلام همت‌پور  ادامه داد: مسابقات برادران در رشته‌های قرائت، حفظ کل، ترتیل، حفظ جزء ٣٠ و اذان و مسابقات خواهران در رشته‌های قرائت، حفظ کل و حفظ جزء ٣٠ است. 
  
سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد استان اضافه کرد: ٢٠ نفر از نوجوانان کانون‌های مساجد که در گروه سنی زیر ١٧ سال در رشته نقاشی شرکت کردند و آثار آنها منتخب شده، در این دوره از مسابقات حضور دارند و نقاشی‌هایی را با موضوع آموزه‌های قرآنی، آیات و روایات ترسیم می‌کنند که از میان آنها با نظر هیئت داروان سه نفر برگزیده و برای مرحله کشوری به مشهد مقدس اعزام خواهند شد. 
  
وی با اشاره به داوران این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در استان گفت: در بخش خواهران، خانم‌ها لویمی، موسوی، سالمی و عساکره و در بخش برادران قاسم مقدمی، سید کریم موسوی، مهدی دغاغله، شجاع زویدات، ناصر دغاغله، محمدجواد محمدی مجد، احمد درخشان، جلیل بیت مشعل و ناجی حیدری داوری این مسابقات را بر عهده دارند. 
  
مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در اهواز سه‌شنبه ١٤ اسفند ماه ساعت ٨ صبح آغاز می‌شود که مسابقات برادران در موقوفه مدنیان واقع در کیانپارس خیابان یکم شرقی و مسابقات خواهران در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان واقع در امانیه خیابان فلسطین برگزار خواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار