اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
شوشان - عبدالرحمن نیک‌سرشت:

دو گروه بدخیم سیاسی از روز اول تشکیل شورای پنجم شهر اهواز به نوعی در صدد تغییر بازی از کارآمدی به سهم خواهی بودند.

۱- گروه اول؛ عوامل و ایادی بورژوازی مستغلات و املاک، که متشکل از زمین خواران بزرگ و وابستگان اداری آنها در سازمانهایی است که متولی مدیریت شهری هستند.

این گروه، که در سال های گذشته توسط نهادهای نظارتی و امنیتی استان شناسایی و به مجازات رسیدند و اغلب دارای سوء پیشینه قضایی هستند و جای تعجب است که چطور و چگونه، این حضرات جرات و جسارت لازم را دوباره پیدا نمودند که در زمان شورای باصطلاح دست پاک جمنایی دوباره بازتولید شوند و دست به بازیگری بزنند که این خود، ناخوشایندترین مساله ای است که امروز برای نگارنده، تبدیل به یک معمای عجیبی شده است.

۲- گروه دوم؛ بخش قومی- سیاسی ارتقاء طلب سیاسی هستند که مترصدند تا از طریق گرفتن مناصب شهرداری و توزیع رانت و ایجاد شبکه ی رای، به کرسی های مجلس شورای اسلامی دست یازند و از این بابت، جدا، باید از ریش سفیدان جمنایی پرسید، آیا معنای عدالت و عدل علی (ع) و رسالت خطیر خدمت به مردم  این است.!؟ و تا کی باید افرادی بنام دفاع از ارزش ها، به شورای شهر راه یابند تا عبادت و دیانت را عجین با قدرت طلبی نمایند.

حالیه، امروز مقاله ای خواندم که حکایت از افشای رقابت منفی بین این دو گروه را داشت و ریزه خوارانی چند که داعیه دار کارآمدی بودند که خود مظهر جفاکاری به شهر و شهروندان می باشند.

آری، آن افراد نسبت ناکارآمدی را به یکی از بهترین و شایسته ترین شهردارهای اهواز می دادند.

آری، مهندس منصور کتانباف نصب، مردی که در دوره ای که شورای شهر نبود، یعنی سال۹۰-۹۲ بهترین کارنامه را از خود در شهرداری اهواز بجای گذاشت و همه ی شهروندان به این واقعیت صحه می گذارند.

آری، استیضاح این مدیرخدوم و پاکباز به بهانه ی ناکارآمدی، تراژدی ترین جفاکاری در حق شهر اهواز و شهروندان مظلوم آن است و قطع به یقین بعداز این عمل ناصواب، شک نداشته که این شورا و شهرداری با بحران مواجه می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار