شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تاکیدکرد:
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: توجه به فعالیت‌های خلاقانه در آموزش آموزه‌های علمی به دانش‌آموزان می‌تواند نقش مهمی در تسهیل فرآیند تبدیل علم به عمل ایفا کند.
محمد تقی‌زاده امروز دوشنبه، ۱۳ اسفندماه در آیین تجلیل از دانش‌آموزان و مدیران ممتاز طرح‌ها و برنامه‌های دوره اول متوسطه خوزستان، اظهار کرد: فرآیند عملی‌سازی آموزه‌های علمی باید به عنوان یک اصل در اقدامات فعالیت‌های عملکردی آموزش و پرورش خوزستان مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه خلاقیت محوری لازمه عملی‌ساز دانش در همه سطوح است، خاطرنشان کرد: توجه به فعالیت‌های خلاقانه در آموزش آموزه‌های علمی به دانش‌آموزان می‌تواند نقش مهمی در تسهیل فرآیند تبدیل علم به عمل ایفا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: پیشبرد اهداف مجموعه تعلیم و تربیت استان بدون مشارکت فعال آحاد مردم جامعه امکان پذیر نیست. مشارکت پذیری به عنوان یک اصل کلی در اقدامات و فعالیت‌های آموزش و پرورش خوزستان باید مورد توجه قرار گیرد.

تقی‌زاده با بیان اینکه برنامه توسعه آموزش و پرورش خوزستان بر مبنای تقویت نقش دانش‌آموزان متمرکز شده است، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های برنامه توسعه آموزش و پرورش خوزستان توجه به بهداشت و تربیت بدنی دانش‌آموزان دختر است. مهم‌ترین دلیل این اهمیت بخشی به این اولویت، نقش مهم دختران در ارتقای سطح فرهنگ جامعه است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه متوسطه اول آموزش و پرورش خوزستان در کسب رتبه‌های برتر کشوری، گفت: کیفیت بخشی به روند آموزش دانش‌آموزان متوسطه اول و همچنین ارتقای شاخص‌های عملکردی مدارس متوسطه از اولویت‌های مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار