اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳
اخبار و تحولات مرتبط با انتخاب استاندار آینده هر روز وارد فاز جدید تری می شود. بر اساس اخبار رسیده به شوشان ، جمعه شب گذشته جمعی از خوزستانی ها با محسن رضایی دیدار و از ایشان برای پذیرش سمت استانداری خوزستان دعوت به عمل آوردند که گویا این دعوت با استقبال دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مواجه شده است و عنوان کرده اند که در صورت دعوت دولت این موضوع قابل بررسی است. از سوی دیگر برخی شنیده ها از احتمال بازگشت فتح الله معین استاندار اسبق خوزستان نیز حکایت می کند.
تاکید برخی نمایندگان مجلس مبنی بر عدم ضرورت بومی بودن استاندار و مشی وزارت کشور مبنی بر اولویت دادن به افرادی که دارای سابقه استانداری بوده اند این احتمال را تقویت می کند. در این میان گفته می شود هفته گذشته وزارت کشور با برخی از افراد موثر استان تماس برقرار کرده است و این افراد نظر مثبت خود را نسبت به مهندس افشانی معاون سابق عمرانی استان خوزستان اظهار داشته اند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که رالی انتخاب استاندار آینده خوزستان به کجا خواهد رسید. آیا استاندار استان بومی خواهد شد و یا یک مدیر غیر بومی به خوزستان می آید؟ آیا خوزستان دوباره به اصفهانی ها خواهد رسید؟ آیا اصلاح طلبان به اجماع دست می یابند یا خیر؟ آیا اصول گرایان موفق خواهند شد لابی گسترده خود را به نتیجه برسانند؟ و سوال آخر اینکه آیا منافع مردم، مصلحت استان و همراهی با برنامه های دولت مبنای انتخاب استاندار خواهد بود و یا لابی های پشت پرده و روابط پنهان و آشکار؟


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
comment
1
1
comment مشی اعتدال و اقتدار مهندس صرامی همراه با روحیه مردم داری از شاخصه های شخصیتی ایشان میباشد.
comment
كيانى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
comment
0
1
comment وقت آن رسيده طرحى نو در اندازيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار