اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
رئیس پلیس راه خوزستان از اجرای محدودیت و ممنوعيت‌های ترافيکی در محورهای استان خوزستان در نوروز 98 خبر داد.
سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: با توجه به افزايش حجم تردد در محورهای مواصلاتی كشور، جهت ارتقای ضريب ايمنی و روانی ترافيك، از 25 اسفندماه تا 17 فروردین ماه محدوديت‌ها و ممنوعيت‌های عبور و مرور در محورهای پرترافيک خوزستان اعمال می‌شود.

وی افزود: عبور و مرور انواع موتورسيكلت در ايام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌های خوزستان و ساير نقاط کشور ممنوع است. همچنین تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت در 13 فروردین ماه  در كليه محورهای برون شهری خوزستان و كشور ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به محدوديت‌های محورهای خوزستان، گفت: تردد انواع تريلر و كاميون در محور پلدختر – انديمشك و بالعکس از ساعت 7:00 تا 24:00 روزهای 28 و 29 اسفندماه ممنوع است. همچنین تردد این خودروها در این مسیر از ساعت 7:00 تا 24:00 در روزهای 14تا 16 فروردین‌ماه ممنوع خواهد بود.

دولتشاهی ادامه داد: تردد انواع تريلر و كاميون از ساعت 7:00 تا 24:00 روزهای 28 و 29 اسفندماه و روزهای 14 تا 16 فروردین‌ماه در محور گچساران – بهبهان و بالعکس ممنوع است.
وی ادامه داد: تردد انواع تريلر و كاميون از ساعت 7:00 تا 24:00 روزهای 28 و 29 اسفندماه و همچنین از ساعت 7:00 تا 24:00 روزهای چهارم، هشتم، نهم، دوازدهم، چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم فروردین‌ماه در محور ايذه – شهركرد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به مسیرهای تردد اتوبوس‌های راهیان‌نور، گفت: تردد كليه اتوبوس‌های كاروان راهيان‌نور از 25 اسفند‌ماه تا 16 فروردین‌ماه در محور ايذه – شهركرد و بالعکس ممنوع می‌شود و مسير اهواز – انديمشك – خرم آباد- اليگودرز – اصفهان – شهركرد به عنوان مسير جايگزين تعيين شده است.

دولتشاهی با اشاره محدوديت‌های محمولات ترافيكی، تصریح کرد: حمل و نقل محمولات ترافيكی كه از قبل پروانه عبور اخذ كرده‌اند از ساعت 7:00 روز شنبه 25 اسفند‌ماه تا ساعت 7:00 روز دوشنبه 5 فروردین‌ماه و همچنين از ساعت 7:00 روز پنجشنبه 8 فروردین‌ماه تا ساعت 7:00 روز يکشنبه 18 فروردین‌ماه در تمامی راه‌های اصلی برون شهری ممنوع است.

وی افزود: همچنین صدور مجوز عبور برای خودروهای ترافيکی از 25 اسفند‌ماه تا 17 فروردین‌ماه ممنوع می‌شود. البته در روزهای پنجم، ششم و هفتم فروردین‌ماه برای محموله‌های ترافيكی دارای ضرورت ملی حسب تشخيص مراجع صادر كننده، مجوز عبور محموله صادر می‌شود.

رئیس پلیس راه خوزستان در خصوص محدوديت‌های خودروهای ترانزيت حامل مواد سوختی، بیان کرد: ورود و تردد كليه خودروهای ترانزيت مواد سوختی از ساعت 7:00 روز شنبه 25 اسفند ماه تا ساعت 7:00 روز دوشنبه 5 فروردین‌ماه و همچنين از ساعت 7:00روز پنجشنبه 8 فروردین‌ماه تا ساعت 7:00 روز يکشنبه 18 فروردین‌ماه ممنوع خواهد بود. همچنین این خودروها در ساير ايام اجرای طرح نوروز سال 98 صرفا در ساعات روز مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل‌های ايمن بين‌راهی خواهند بود.

دولتشاهی ادامه داد: در تمام محورهای برون شهری كه در این ايام ممنوعيت و محدوديت ترافيكي انواع تريلر و كاميون اعمال می‌شود، عبور و مرور انواع تريلر، كاميون و تانكرهای حامل مواد سوختی (به جز تانکرهای ترانزيتی) و فاسدشدنی يا دارای مجوز از پليس راهور ناجا از اين امر مستثنی بوده و ممنوعيت تردد اين قبيل وسايل نقليه، تنها در راه‌هايی اعمال می‌شود كه مقررات يك طرفه شدن عبور و مرور در آن مسیرها اجرا می‌شود و يا در طول سال ممنوعيت تردد دارند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار