اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷
مشاورعالی نظامی رهبر معظم انقلاب گفت:امریکایی ها با این ادعا که ایران متعلق به ماست خواهان بازگشت به کشورمان هستند غافل از اینکه ملت ایران اجازه چنین گستاخی را به آنها نخواهد داد.
به گزارش ایرنا ،سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی روز پنجشنبه در یادواره یاد یاران دشتستان استان بوشهر افزود: آمریکایی ها نه تنها به ایران برنمی گردند بلکه قدرت انقلاب اسلامی آنها را از غرب آسیا نیز بیرون می کند .

وی یادآورشد:راهبرد امریکایی ها ظلم ، آدم کشی و زور است و نمونه عینی این مهم جنایت آنها علیه بشریت در افغانستان ، سوریه ، عراق و یمن است.

سردار صفوی با تجلیل از حماسه آفرینی رزمندگان دشتستانی در دوران دفاع مقدس اظهارداشت: بردباری و همراهی ایثارگران و خانواده های معظم شاهد،جانبازان و آزادگان کشور را حفظ و ادامه این رسالت سترگ در گام دوم انقلاب برعهده جوانان است.

وی افزود : جوانان ایران اسلامی با صلابت و توکل بر خدا راه انقلاب را ادامه می دهند.

مشاور عالی نظامی رهبری اضافه کرد: مردم دلیر و هوشمند و جوانان تحصیلکرده و خواهران و برادرانی که زیر 40 سال سن دارند بدانند که هیچ کار بزرگی جز با تلاش صبر و مجاهدت حاصل نمی شود.

صفوی گفت:صحنه های مبارزه و دفاع مقدس هم اکنون به شکل دیگری ادامه دارد .

وی افزود : استکبار جهانی دشمن اسلام ناب ایران اسلامی است و نبرد علیه کشورمان را در قالب جنگ اقتصادی و عملیات روانی ادامه و می خواهد ملت ایران را تسلیم اراده سیاسی خود کند .

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز گفت : وجود 670 شهید و شمار زیادی آزاده ، جانباز و رزمندگان دفاع مقدس و مبارزه مردم دشتستان با استعمارگران انگلیس مدال افتخار مردم این شهرستان است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار