اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷
«سیدمهدی صدرالساداتی» در مناظره‌ای که اخیرا برگزار شده بود به سپاه اتهام زده بود که با سد سازی تالاب هورالعظیم را خشک کرده است. بخش هایی از پاسخ قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)بدین شرح است:
نظر به هجمه‌ها و جوسازی‌های جنابعالی در فضای مجازی در خصوص اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) خوب است بدانید، شما که سپاه و قرارگاه را مسبب تشدید ریزگردها می‌دانید اگر با یک جستجوی ساده در فضای وب و یا با مشورت با یک کارشناس، در خصوص منشأ ریزگردهای کشور کسب اطلاع می‌کردید، می‌دانستید که منشأ عمده این ریزگردها خارج از مرزهای کشور است و آنچه داخلی است به دلیل کمبود بارش‌های سال‌های اخیر و رشد بیابان‌زایی بوده است. 
اگر اندکی با محیط پیمانکاری و کارفرمایی جامعه آشنا بودید می‌دانستید که قرارگاه خاتم کارفرمای پروژه‌های در دست اجرای خود نیست بلکه صرفاً پیمانکار پروژه‌هایی است که از طریق وزارتخانه‌ها، نهادها و ارگان‌های دولتی به او واگذار می‌شود.
شما که سخنان ابلهانه ترامپ را در مقصر دانستن سپاه در خشکسالی‌های اخیر، سند گفته‌های خود می‌کنید باید بدانید که قرارگاه در طول ۲۹ سال آبادانی کشور از خروج سالانه ۷میلیارد مترمکعب آب از کشور جلوگیری کرده و خود انصاف دهید آیا کسانی که با چنین امر مهمی مخالفند دشمن مردم و توسعه ایران اسلامی هستند یا دوست؟
اگر شما نمی‌دانید، نخل‌داران و باغداران خوزستان و بخصوص شهرهای آبادان و خرمشهر به خوبی می‌دانند که در بحران آب و خشکسالی اوایل سال ۹۷ که اشک از دیدگان و خون در دل‌ها جاری ساخته بود، متخصصان و کارکنان قرارگاه با تلاش شبانه‌روزی در عرض ۴۵ روز بر روی رودخانه «مارِد» بند انحرافی ایجاد کردند و از نفوذ آب شور دریا به داخل رودخانه بهمنشیر جلوگیری کردند.
جناب صدرالساداتی جنابعالی در لباس علم و تقوا قرار دارید و حرف‌های عوامانه زدن و نادیده گرفتن افتخارات فرزندان انقلاب، درخور و شایسته شما نیست. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار