اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه گام دوم انقلاب متکی به جوانان است، گفت: دوره مدیران اول انقلاب در حال پایان است و این مدیران چه بخواهند یا نه باید پست‌ها را تحویل جوانان دهند.
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی با حضور در جمع کاروان‌های راهیان نور در پادگان میشداغ با اشاره به وجود امنیت و آرامش در منطقه خوزستان و کردستان، اظهار داشت: امروز اگر کوچک‌ترین حرکتی توسط معاندان برای برهم زدن آرامش و امنیت مردم صورت بگیرد به شدت با آن برخورد خواهیم کرد

وی افزود: در اینجا تکاوران‌ی را می‌بینید که اسلحه در دست گرفته و امنیت شما را تامین می‌کنند اما عده‌ای نیز هستند که ما آنها را نمی‌بینیم اما در پشت صحنه برای استقرار امنیت در این نقطه از جان خودشان می‌گذرند. اگر اینها نباشند امروز نمی‌توانستیم در این فضای معنوی آرام نشسته و از آن استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه صمیمانه از سربازان آشکار و گمنام تشکر می‌کنیم، گفت: امروز امنیت زائران در بالاترین سطح خود قرار دارد و تاکنون هیچ خائنی نتوانسته برای برهم زدن امنیت زائران به هدف خود برسد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی ادامه داد: رزمندگان با غیرت ما در روزهای دفاع مقدس در وجه به وجب این دشت‌ها جنگیدند و گاهی روزها آب و نان برای خوردن نداشتند و ماه‌ها با خانواده خود نمی‌توانستند ارتباط برقرار کنند اما ماندند و ماندگار شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پایان رسیدن دوره مدیریت مدیران اول انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: دوره مدیران اول انقلاب در حال پایان است و این مدیران چه بخواهند یا نه باید پست‌ها را تحویل جوانان دهند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: همه دلخوشی رهبر انقلاب در گام دوم به شما جوانان است چراکه به زودی نسل گذشته رفته و همه کارها به جوانان واگذار می‌شود.

محمد حسنی تصریح کرد: مدیران باید مسئولیت را به جوانان واگذار کنند چرا که اگر خودشان هم نخواهند عزرائیل فرشته مرگ بالاخره آنها را کنار میزند.

وی خطاب به جوانان گفت: از شما جوانان انتظار می‌رود در گام دوم به انقلاب گام‌هایتان را محکم‌تر از جوانان دوره قبل بردارید و ما می‌دانیم که اینگونه نیز خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در ارتش در بخش دیگری از سخنان خود به دفاع جانانه نیروهای ارتش در روزهای آغازین جنگ تحمیلی اشاره و عنوان کرد: در روزهای نخست جنگ تحمیلی ارتش وضعیت مناسبی نداشت بعد تقریبا پادگان‌ها خالی بود اما با دستور امام فرزندان ارتشی روح الله به پادگان‌ها برگشته و سد محکمی برای مقابله با تعرض دشمنان ایجاد کردند.

وی افزود: ارتش در حین غربت و مظلومیت در برابر دشمن ایستاد تا سپاه و بسیج نیروهای مردمی سازماندهی شده و به جبهه‌های نبرد آمدند؛ ارتش در غربت و مظلومیت اما در عین صلابت دشمنی که فکر می‌کرد یک روزه خرمشهر، سه روز خوزستان و یک هفته‌ای تهران را تصرف خواهد کرد پشت بسیاری از دروازه‌های شهر های جنوبی گرفتار و همه معادلات صدام را بر هم زد.

محمد حسنی با بیان اینکه صدام گفته بود این جنگ به پایان نخواهد رسید مگر اینکه رژیم حاکم بر ایران به کلی منهدم شود، گفت: صدام اوایل جنگ در آرزوی انهدام رژیم حاکم بر ایران بود اما این آرزو در پایان جنگ به ویرانی ایران تقلیل کرده و پس از پیروزی ایران این آرزو را نیز با خود به گور برد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: این برای نخستین بار در 200 سال گذشته بود که ایران اسلامی مورد طمع دشمن قرار می‌گرفت و ذره‌ای از خاک خود را از دست نداد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار