اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۹۲
تعداد نظرات: ۲۵ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸
مقتدایی استاندار اسبق خوزستان:
متاسفانه عده‌ای که در بهترین شرایط آب و هوایی در حال گذران زندگی هستند می‌خواهند برای مردمی ک در زیر آفتاب سوزان 50 درجه زندگی می‌کنند تصمیم گیری کنند.

یکی از گزینه‌های احتمالی استانداری خوزستان گفت: ما قیم نمی‌خواهیم و کسانی که در مرکز نشسته‌اند قیم مردم خوزستان نبوده و نمی‌توانند برای استان تصمیم بگیرند.

عبدالحسین مقتدایی اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای که در بهترین شرایط آب و هوایی در حال گذران زندگی هستند می‌خواهند برای مردمی ک در زیر آفتاب سوزان 50 درجه زندگی می‌کنند تصمیم گیری کنند.

وی بیان کرد: کسی که قرار است به سمت استانداری خوزستان منصوب شود باید قد و اندازه مردم استان باشد.

استاندار اسبق خوزستان افزود: کسی می‌تواند برای خوزستان تصمیم گیری کند که مسئولیتی داشته باشد در غیر این صورت زمانی می‌تواند تصمیم گیری کند که در خوزستان زندگی کرده باشد و به نوعی آب و خاک خوزستان را خورده باشد.

وی ادامه داد: کسانی که دلشان برای خوزستان می‌سوزد باید جلسات خود را در استان برگزار کنند ما دور کاری دیده بودیم ولی مدیریت مجازی ندیده بودیم.

مقتدایی گفت: ما نیازی به قیم نداریم که در تهران بنشیند و در خصوص استانداری خوزستان تصمیم گیری کند.

وی اظهار کرد: آن‌هایی که ادعا می‌کنند خوزستانی بوده و جایگاه خود را بسیار بالا می‌دانند چرا جلسات خود را در تالارهای اهواز برگزار نمی‌کنند.

این گزینه احتمالی استانداری خوزستان افزود: اعضای ستاد آقای روحانی در استان باید با همفکری یکدیگر فردی را برای سمت استانداری خوزستان به وزارت کشور معرفی کنند و دیگر نباید کسی معترض آن فرد باشد.

وی ادامه داد: دعواهای اعضای ستاد نباید به جایی ختم شود که زمینه استاندار بومی به چیز دیگری تبدیل شود و آن موقع افسوس بخوریم.

مقتدایی خاطرنشان کرد: اعضای ستاد روحانی در استان باید به گزینه‌های بومی خود تعصب داشته و نیروهای خود را در هر سطحی که هستند تخریب نکنند.

وی افزود: تنها اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند در انتصاب استاندار نظر دهند در غیر این صورت کسانی که در مرکز نشسته‌اند قیم مردم خوزستان نبوده و نمی‌توانند برای استان تصمیم بگیرند.

استاندار سابق خوزستان گفت: اختلافات اعضای ستاد نباید به جایی ختم شود که آ ن هایی که در مرکز نشسته اند بیایند و برای ما ببر و پلنگ شوند.

وی بیان کرد: اصلا چرا باید پنج نماینده از استان به تهران رود و با افراد مرکز نشین در خصوص استانداری خوزستان مذاکره داشته باشد.

مقتدایی عنوان کرد: برای اینکه حرف ستاد یکی شود باید شورایی بر اساس شاخص‌های مختلف تشکیل داده شود و سپس بر روی شخص واحدی نظر داده شود.

وی خاطرنشان کرد: وزارت کشور جایگاه ویژه‌ای برای نقطه نظرات ستاد آقای روحانی در استان‌ها قائل است.

این گزینه احتمالی استانداری خوزستان گفت: برنامه داشتن به مفهوم آن است که از نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر حرکت کنید تا به سرانجام مقصود برسید البته اگر به نقطه مدنظر خود نرسیدید نباید قهر کنید.

وی ادامه داد: در طول 8 سال گذشته که در کنار بودم آنچه که از دستم برای استان بر می‌آمد کوتاهی نکردم.

مقتدایی با بیان اینکه بر حسب وظیفه به وزارت کشور تماس و آن‌ها اجابت کردند افزود: در طی دو نشستی که با وزارت کشور داشتم هر آنچه که در استان اتفاق افتاده بود در قالب برنامه بیان کردم البته به همین منوال از دیگر کاندیدا دعوت به عمل آمد و برنامه گرفته شد.

وی ادامه داد: معتقدم یک مدیر زمانی که در راس بوده باید مدیریت کند و و قتی کنار گذاشته می‌شود می‌تواند با مشورت خود به مجموعه کمک کند.

استاندار سابق خوزستان افزود: حماسه 24 خرداد و انتخاب حسن روحانی یک حادثه بود و در واقع مردم در انتخاب آقای روحانی به نوعی هدایت شدند. وی عنوان کرد: اراده مردم سبب شد که روحانی انتخاب شود و با این انتخاب حرف خود را به کرسی نشاندند.

منبع: فارس


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۲۵
comment
comment
عباس فیاضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
comment
7
2
comment آقای مقتدایی شما هم نمی توانید قیم مردم خوزستان باشید.
اولا: آقای روحانی رای اول را داشته است پس حق با آنهاست
ثانیا:مگر آقای جادری کار و زندگی اش تهران نیست؟
..... انتخاب استاندار براساس میزان فعالیت در ستاد انتخاباتی .. نیست .مساله شایستگی و کارآمدی مطرح است
پاسخ ها
comment
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
comment
comment سلام آقای فیاضی
جهت اطلاع عرض کنم منل آقای جادری در اهواز و اگرادرسی خواستی بیا کمپلو اطراف غزنوی از هر رهگذری بپرسی به شما میگن منزل جادری کجاست .جهت اطلاع عرض کردم ...بدون اطلاع و رویه دولت قبلی که فقط شانتاژمی کرد را بذاریم کنار.
اگرمنظوراز رابطه میزان فعالیت و شایستگی وکارآمدی باید عرض کنم آقایانی که سی ساله تهران نشینن .....چیزی برای خوزستان نیاوردن .شما اسمی از جادری در این مطلب خوانیدی که اسم این مرد بزرگوار رو اوردی.
شایستگی در شرایط سخت معلوم میشه موقعی که حتی کسی حاضر نبود با روحانی بشینه و منتقد حضور روحانی بودن و از عدم رای آوری ایشان میگفتن باید می آمدی نه که الان فاتحان بعداز جمعه امدن سینه چاک شدن .اخوی...
comment
ابو هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
comment
2
2
comment بسمه تعالی
ان ظن لایغنی من الحق شیا
جناب آقای فیاضی
شما از کجا میدانید که کار و زندگی دکتر جادری در تهران است؟
ایشان ساکن اهواز هستند فرزندانشان در اهواز زندگی میکنند و در اهواز شاغل هستند.شما که داعیه دلسوزی استان را دارید به متن صحبت های آقای مقتدایی توجه کنید.در ضمن شما در ایام تبلیغات کجا بودید؟ای کا یه سری به ستاد دکتر روحانی میزدید تا برایتان ذهنیتی بوجود می امد که دکتر جادری علاوه بر خود برادران و فرزندان و حتی نو ه هایش را مسول خدمت رسانی به ستاد کرده بود.ایشان حتی در ایام تبلیغات برای ساعاتی ستاد را رها نمیکردند فقط من باب اینکه امانت خود را به دکتر روحانی ادا کند.در حالیکه شاهد بودیم روسای ستاد های استانهای دیگر مدام برای خودنمایی به تهران و ستاد مرکزی در رفت وآمد بودن دکتر جادری مدام در دسترس و مانند پدری دلسوز با اعضای ستاد رفتار میکرد.دکتر روحانی به منزل کسی وارد نمیشدند ولی دکتر روحانی به منزل دکتر جادری می آمد .آقای فیاضی یه مقدار مطالعه
کن پرس و جو کن حرفهایت را مزه مزه کن بعد نظر بده.به نظر من تنها و بهترین چهره جهت مدیریت استان دکتر جادری هستند.موفق باشید.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
comment
2
3
comment با سلام
این فرد که از آقایان مقتدایی وجادری انتقاد کرده در واقع از همان آدامهایی هستند که از کاسبان فتنه می باشند. اولا آقای مقتدایی از وحدت خوزستانی ها گفتند و از تخریب هم استانی های خود گله مند هستند.ثانیا این فرد منتقد در خواب خرگوشی به سر میبرند و نمیدانند که جلسات همفکری ومشورتی اعضاء ستاد دکتر روحانی از ابتداء در منزل دکتر جادری در اهواز تشکیل می شد .
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
comment
0
2
comment صحبت با اقاي فياضي كه گفته بودند فعاليت انتخاباتي ملاك نيست البته اقاي جادري علاوه بر اينكه فعاليت انتخاباتي كه داشتند فعاليت مديريتي در سطح كلان هم داشته.سابقه سه دوره نمايندگي مجلس و استاد دانشگاه و معاونت چند وزارتخانه هم بوده ديگه بهتر از اين شايستگي كجا ميتوان پيدا كرد؟لطفا كسانيكه نميتوانند به استان كمك كنند لا اقل گرد و خاك نكنند چون گرد وخاك علاوه بر شما گريبان مردم خوزستان هم خواهد شد.
comment
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
comment
2
2
comment باسلام خدمت جناب آقای دکترمقتدایی
من بیش از30سال است که جناب آقای مقتدایی را میشناسم ویکی ازافتخاراتم اینه که ایشان الگوی من بوده اند ودرصداقت وشرافت ایشان هیچ تردیدی ندارم ومیدانم همیشه دغدغه خوزستان را داشته ودارند وامیدوارم درتمام مراحل زندگیشان موفق باشند
comment
حیدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
comment
2
3
comment با سلام
اقای فیاضی
باید نگران بی سوادانی چون تو باشیم
........
که امثال تو در خوزستان زیادن
که دلسوزانی مثل دکتر مقتدایی و دکتر جادری رو قیم و مهربان و فداکار برای استان زجر خیزی که مسبب ان امثال فیاضی ....هستند و...
درود بر مردان قهرمانی چون دریابان شمخانی.قهرمانی چون دکتر مقتدایی و شجاعی و فداکاری و مدیری چون دکتر جادری
فیاضی برو خجالت بکش
comment
اياد مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
comment
3
0
comment تيم كامنت گذار گذاشتيد و با ادبيات تخريبى به ايجاد رعب و وحشت ميپردازيد اگر نمى ترسى نظرم را منتشر كن
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
comment
comment بیا، جواب میدی تیم میشی .جواب ندی انجوری ...تیم رعب و وحشت چیه .فقط ای کاش اونایی که به نماینده رکورد شکن رای دادن بیان جواب بدن که چون وزارت کشور ردشون کرد و برا استانداری قبولشان نکرده بجان جادری و مقتدایی افتاده چون من نشم نباید بومی بیاد... باید از شوشان تقدیربکنیم که هم کامنت منقدو میذاره هم کامنت موافق .شوشان دوست داریم شوشان دوست داریم ...
comment
عباس فیاضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
comment
1
1
comment باتشکر از نویسنده همه کامنت ها که با ادبیات کاملا متفاوت با منطق جناب روحانی بنده را با تهمت ها و فحاشی ها نوازش دادند.این هم یکی از مبانی جامعه مدنی است که هرکس بخواهد می تواند درون خود را تخلیه کند.حال که این افتخار نصیبم شده خدا را سپاسگزارم.به اطلاع این عزیز مبرسانم بنده زیاد هم بی سواد نیستم و دارای فوق لیسانس حقوق قضایی از دانشگاه تهرانم.بچه ملاثانی ام .بیش از آقای مقتدایی و جادری خاک خوردم و الان هم چون کار آزاد دارم همچنان در آبادی خود خاک میخورم.اما کسانی که با مدیریت ضعیف خود در سال های گذشته زمینه خاک خوری مردم را فراهم کردند یقینا نمی توانند قیم مردم باشند.بنده بنظرم مهمترین ویژگی استانداری خوزستان صداقت ،توانمندی و پایبندی به شعارها و داشتن شجاعت است که بنده با تمام احترام به آقایان مقتدایی و جادری میگویم این دو عزیز در ویژگی های مذکور دارای ضعف هستند.آقای مقتدایی چند روز پیش بیانیه داد که من استاندار نمی شوم .حالا هم شده جز گزینه ها .چرا به افکار عمومی احترام نمی گذارند و هر روز رنگ عوض می کنند.حالا قسم اول شما را قبول کنیم یا دم خروس
پاسخ ها
comment
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
comment
comment برادر باهرکسی با منطق خودش جواب باید داد شمارو هم با منطق خودت جواب دادم نه منطق مردشریف و دوست داشتنی (روحانی)
comment
ابوهادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
comment
1
1
comment جناب تحصیل کرده تهرانی ,بچه ملاثانی,حناب آقای خاک خورده: تعریفت از صداقت ،توانمندی و پایبندی به شعارها و داشتن شجاعت چیست؟اول که میگفتی دکتر جادری ساکن تهران است و کازو زندگی اش آنجاست .بعد که برایت ثابت شد که حرف نسنجیده ایی زدی شان آن دو بزرگوار را زیر سوال میبری؟هرچند که با وزش باد کوهی تکان نمیخورد ولی برای امثال تو که ادعای سوادت میشود متاسفم.سابقه آن دو بزرگوار را مطالعه کن.و مقایسه کن که چه کسی ویژگی های فوق را ندارد.به حتم شما هستی که نه صداقت داری و نه توانمند و نه چیزهای دیگری که مثال زدی.چون اگر حتی یک درصد از ویژگی های مذکور را داشتی چنین اراجیفی را به آن دو بزرگوار روا نمیداشتی.بذار از سابقه دکتر جادری بگویم برایت که از کشاورزی و آموزش و پرورش و جهاد سازندگی و فرماندهی تیپ مهندسی جنگ و نمایندگی سه دوره مجلس شورای اسلامی که این افتخار را دکترجادری داراست که شهید سردار علی هاشمی مبلغ ایشان بودند.معاونت دو وزارت خانه و استادی ذانشگاه و در اخیر رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در فضای غریبانه و کاملا یکطرفه.فضایی که فرزند برومند استان خوزستان کاندیدای ریاست جمهوری بودند.شما کی بیشتر از این دو بزرگوار خاک خوردی که سینه چاک شدی؟اون موقع که امثال دکتر جادری و دکتر و دکتر مقتدایی ها برای ناموس این وطن و خاک خوزستان سینه سپر میکردند امثال شماها کجا بودند که الان این چنین بی حساب سخن میرانی؟شجاعت و صداقت و پایمردی را در این آقایان جستجو کن جناب تحصیل کرده خاک خورده
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
comment
2
1
comment اقای باسواد درس خوانده تهران
[ اطلاع این عزیز مبرسانم بنده زیاد هم بی سواد نیستم و دارای فوق لیسانس حقوق قضایی از دانشگاه تهرانم.بچه ملاثانی ام .بیش از آقای مقتدایی و جادری خاک خوردم و الان هم چون کار آزاد دارم همچنان در آبادی خود خاک میخورم] شما واقعا اگر سوادداشتی با سواد خودت میتونستی کاربکنی نه کار آزاد.ثانیا جادری مقتدایی موقعی که شما شاید قا قا لی لی میخوردی اونا خاک و گلوله و موشک میخوردن .بو تو سایت حداقل چهارتا مطلب در رابط این عزیزان بخون بعد قوپی بیا...
comment
حیدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
comment
1
1
comment اقای با سوتد قوقش لیسانس دار
احمدی نژاد هم دکترای عمران داشت وضع مملکت اینه!
comment
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
comment
2
1
comment با سلام
با ید خدمت این برادر عزیز عرض کنم که ، شناخت افراد و داشتن شعور اجتماعی به داشتن مدرک فوق لیسانس از فلان دانشگاه نیست ،وداشتن شجاعت، صداقت وتوانمندی نیاز به خواندن حقوق قضایی نیست، چه بسا انسانهای تحصیلکرده ای که شعور ندارند وچه بسا انسانهای با شعوری که تحصیل ندارند.ما دکتر را کاملا می شناسیم، فکر کنم ایشان به اندازه عمر شما سابقه مدیریتی موفق دارند،هشت سال سابقه حضور در جبهه آن هم مسئول ستاد تیپ مهندسی جنگ جهاد خوزستان،دوازده سال نماینده مردم شریف دشت آزادگان(سه دوره متوالی) ،معاونت مالی وامور پشتیبانی وامور مجلس وزارت نیرو در دولت اصلاحات وچندین مسئولیت در وزارتخانه های صنایع ومعادن ،وزارت کشور وغیره داشتند، از این برادر عزیزسوال می کنم آقای فیاضی شما که حقوق خواندی با کدام منطق، وجدان،ومدرک به این نتیجه رسیدی که شخصی مثل دکتر جادری یا دکتر مقتدایی که به اندازه عمر شما مدیریت داشتند را دارای ضعف مدیریتی می دانید؟ چقدر باید ما چوب آدامهایی را بخوریم که شناخت ندارند و خود را صاحب نظر میدانند. به امید اصلاح تفکر مخرب جامعه. با تشکر
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
comment احسنت
comment
حیدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
1
0
comment سلام
بذار اینطور بگیم
درود بر شمخانی .مقتدایی .جادری
درودی فزونتر بر سایت مدیریت و تیم شوشان که حداقل سانسور رو داره!
اجازه بدید غلط املایی کامنت قبلی خودمو رو درست کنم
اقای فیاضی فوق لیسانس دار
احمدی نژاد هم دکترای عمران داره وضع مملکت اینه.
comment
وای چقدر اعتدال چقدر عقلانیت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
2
0
comment باباجون ،حالا یکی پیدا شده نسبت به آقای جادری و مقتدایی انتقاد داره .درست نیست یک نفر اجاره کنید این همه کامنت بذاره و کلی فحش و فضیحت بار مردم بکنه .
من هم میدونم کار و زندگی آقای جادری تهرانه .... ولی خب هیچ اشکال نداره و چیزی از رزش این بزرگوار کم نمیکنه .
اما طرح این همه تهمت و تهدید منتقدان کاری بدور از عقلانیت و مخالف مشی جناب روحانی و خاتمی است.
پاسخ ها
comment
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
comment انتقادنکرد وتوهین .اینکه مقتدایی و جادری شایشته نیستن که انتقاد نیست توهین .بعدش اگر شما اجاره ای یی هستی من اجاره ی هستم. نفس همین صحبت شما توهین فکر میکنید همه مثل خودتان اجاره ای هستن .کافر همه را به خود پندارد.منزل جادری کمپلو شمالی .فعال جان ستادهاشمی روحانی و قبلش مهندس موسوی منزل جادری اعلام حضور کرد در اهواز مزید اطلاع اجاره ای .
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
comment
comment جناب شوشان چرا پاسخ رو نذاشتی ...این بدور از منطق بی طرفی پایگاه خبری شماست و بجاست پاسخ ار سال شده درج کنید
comment
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
1
1
comment با سلام
آقای وای چقدر اعتدال چقدر عقلانیت باید به عرض مبارک شما برسانیم که فکر نکنم کسی برای کامنت گذاشتن اجاره شده باشد شما که ادعای عدم تهمت زدن به دیگران توصیه می کنی چرا خودت را نمی گی که به دیگران تهمت ناروا می زنی آدم اول خودش باید رعایت کنه بعد به دیگران توصیه کنه. به امید روزی که از تهمت زدن بپرهیزیم. باتشکر
comment
حیدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
1
1
comment اقا یا خانم (وای چقدر اعتدال چقدر)
من ساکنین سوسنگرد هستم که همیشه اخبار خوزستان را از این سایت پیگیر هستم
من از محبان آقایان شمخانی و مقتدایی و جادری هستم
بخصوص دکتر جادری که همشهری و فرزندان شجاع این سرزمینم
حرفا نپخته و نسنجیده و رکتر بگم نامردی که در حق این بزرگواران روا شده و مطمئن باشید این عزیزان محبان زیادی دارن که این چنین ستمی را در حق این غیوران نمی پسندند.
باید برای این چنین حرفا و ادم های سرعتگیر و ترمز گذاشت تا شریعمداری (کیهان) که همیشه حرفای بی ربطی میزنن در خوزستان متولد نشوند.
کمی انصاف داشته باشید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
comment
2
0
comment صداآنلاین:داستان استانداری خوزستان گویا تمامی ندارد و هرروز اخبار جدیدی از گزینه های مطرح برای این سمت به گوش می رسد . پس از مصاحبه جنجالی دکتر مقتدایی که به نظر می رسد هدفمند و به منظور رساندن یک پیام مشخص به تصمیم گیران وزارت کشور انجام گرفته است ، طی دو روز گذشته اخبار متواتری از احتمال انتصاب محمد جعفر صرامی فرماندار سابق اهواز شنیده می شود . صرامی که بدون شک می توان او را در زمره یکی از توانمندترین مدیران دوره اصلاحات در استان خوزستان قلمداد کرد دارای روابط نزدیکی با سید شریف حسینی نماینده اهواز می باشد و حتی گفته می شود در صورت معرفی ایشان توسط دولت ، این انتخاب با استقبال سید شریف حسینی و برخی دیگر از نمایندگان مواجه خواهد شد . لازم به ذکر است آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهوری هم از آقای صرامی شناخت کامل دارد و گویا در دوره تصدی گری استانداری اصفهان ، آقای صرامی یکی از گزینه های دکتر جهانگیری برای معاونت سیاسی بوده است . به هر حال باید منتظر نشست تا مشخص شود که کلید دولت تدبیر و امید کی قفل استانداری خوزستان را باز خواهد کرد .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
comment
0
0
comment مهندس صرامی لایق است
comment
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
comment
0
0
comment با استانداران اصفهانی برای خوزستان مخالفیم.خصوصا با امدن عبدالرسول زرگر معاون وزارت نیرو به استانداری اصفهان که گویا امده کار کارون را تمام کند. دور استانداران اصفهانی مثل معین و صرامی را خط بکشید یا خودتان را برای خداحافظی با کارون اماده کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار