اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
رئیس مجمع نمایندگان در نشست شورای مدیریت بحران با حضور رئیس جمهور:
شوشان : برای مردم روستاهای شوشتر و دزفول و دشت‌آزادگان از سال 95 تا کنون هیچ خسارتی در نظر گرفته نشده است

تمام اراضی کشاورزی روستاهای دشت آزادگان زیر آب رفته است /فاضلاب فرسوده شهرهای خوزستان از اهواز تا دیگر شهرها در تابستان فوران می‌کند که این یک چالش بزرگ است
مردم خوزستان سهمی در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند اما امروز درگیر بدیهی‌ترین امکانات زندگی خود هستند.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: برای مردم روستاهای شوشتر و دزفول و دشت‌آزادگان از سال ۹۵ تا کنون هیچ خسارتی در نظر گرفته نشده است امروز تمام این زمین های حاصلخیز زیر آب رفته‌اند و در معرض سیلاب قرار دارند.

 قاسم ساعدی در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان که ظهر امروز ( جمعه ۹ فروردین) با حضور رییس جمهور در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مردم خوزستان سهمی در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند اما امروز درگیر بدیهی‌ترین امکانات زندگی خود هستند.

وی افزود: مردم روستاهای شوشتر و دزفول و دشت‌آزادگان از سال ۹۵ تا کنون هیچ خسارتی برایشان در نظر گرفته نشده است امروز تمام این زمین های حاصلخیز زیر آب رفته‌اند و در معرض سیلاب قرار دارند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان  در مجلس شورای اسلامی گفت: فاضلاب فرسوده شهرهای خوزستان از اهواز تا دیگر شهرها در تابستان فوران می‌کند که این تبدیل به یک چالش برای خوزستان شده است.

ساعدی ادامه داد: کشاوران ما نگاهشان به طرح مقام معظم رهبری است که فاز دوم آن در همین دوره شروع به کار می‌کند. در بحث زیرساخت‌ های مناطق درگیر سیلاب، خیابان ها در شهرهای مختلف غرقابی شده و زیرساخت‌ها از بین رفته است و کشاورزان متضرر شده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار