اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
شوشان : احداث 4 کیلومتر سیل بند در حاشیه محله خبینه توسط شهرداری منطقه 5 در حال انجام است

به گزارش امور ارتباطات ، مدیرمنطقه 5 گفت: پس از اطلاع از وضعیت جوی استان از طریق اداره  هواشناسی ، جلسه ای برگزار و جاهایی که در معرض سیل یا ممکن بود آب از طریق آن وارد شهر شود بررسی و شناسایی گردید در نتیجه با بسیج نیروها و امکانات بطور شبانه روزی عملیات مستحکم کاری سیل بندها و بستن دریچه های فاضلاب سطح حوزه در دستور کار معاونت خدمات شهری قرار گرفت . 
رمضان سواری افزود : محله خبینه و شهرک پیام در محدوده حوزه شهرداری منطقه 5 از مکانهای در معرض خطر سیل  قرارداشتند  لذا به منظور جلوگیری از پیشروی آب رودخانه به این محلات ، عملیات احداث حدود 4کیلومتر سیل بند را اطراف خبینه آغاز کردیم .
وی ادامه داد : عملیات ترمیم و تقویت سیل بند شهرک پیام نیز توسط عوامل خدوم و پرتلاش خدمات شهری منطقه انجام شد ودر جاهایی که نیاز به استحکام کاری بیشتری دارد درحال انجام است  .
سواری عنوان کرد: هم اکنون 3 دستگاه کمپرسی ، یک دستگاه لودر و یک دستگاه بیل مکانیکی برای احداث سیل بند خبینه وارد عمل شده اند . 
این مقام مسئول در پایان اظهار داشت : تمام تلاش خود با بسیج نیروها و امکانات برای جلوگیری از بحران سیل به کار برده ایم و امیدواریم طغیان رودخانه بدون ایجاد هرگونه خسارت مالی وجانی برای شهروندان  فروکش کند . 
گفتنی است رمضان سواری مدیر منطقه پنج ، صادق شریفی معاون خدمات شهری ، جدحاج امور نواحی ، علی چلداوی فرمانده بسیج شهرداری و دیگر مسئولین نواحی خدمات فضای سبز دراین عملیات حضور دارند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار