اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:
شوشان : مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از بسیج تمامی تجهیزات سنگین ترابری شرکت برای همکاری با ستاد بحران استان خوزستان در زمینه پیشگیری از تبعات ناشی از  باران های سیل آسای روزهای اخیر خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس سید عبدالله موسوی بامداد یکشنبه (11 فروردین) با اشاره به اعلام  حالت فوق العاده از سوی استاندار خوزستان و با توجه به بارش های قابل توجه در سطح استان و حوضه های آب ریز بالادست، گفت: این شرکت به عنوان یکی از اعضای ستاد بحران استان همگام با سایر دستگاه های اجرایی و امدادی تلاش خود را  روی کمک و همیاری مستمر در پاسخگویی به تصمیمات این ستاد معطوف داشته است. 

وی افزود:  شرکت ملی حفاری ایران در پی نخستین بارش های پر حجم در نیمه دوم بهمن ماه گذشته نسبت به تامین نیازهای مناطقی که در معرض سیل احتمالی قرار داشت اقدام و تجهیزات مورد درخواست ستاد بحران استان به منطقه دشت آزادگان، حمیدیه، اسماعیلیه  و در سطح کلان شهر اهواز اقدام  نمود. 

موسوی اظهار کرد:  در چند روز اخیر و در زمان حاضر نیز بخشی از تجهیزات و ماشین آلات و نیروهای مدیریت های خدمات پشتیبانی (ترابری) و اچ اس یی، پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و فوریت های پزشکی شرکت در روستاهای واقع در حاشیه رودخانه در شهرکارون و همچنین منطقه بامدژ و روستاهای اطراف آن مستقر و مشغول ترمیم و تقویت سیل بندها و ایجاد سدهای خاکی می باشند. 

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در همین ارتباط به بازدید خود از محل های استقرار نیروها و ماشین آلات شرکت در منطقه بامدژ در 20 کیلومتری محور اهواز – اندیمشک اشاره و گفت: در بامدژ و روستاهای سید سلمان، البو نیس، حریه و دیگر روستا ها در مجموع شش دستگاه بیل مکانیکی، دو ستگاه لودر و 10 دستگاه کمپرسی و غلطک در حال ترمیم ومقاوم سازی سیل بند منطقه می باشند و یک دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه وانت دو کابین و یک دستگاه تریلر کشنده نیر در منطقه استقرار یافته است. 

وی افزود: همچنین در شهرستان کارون پنج دستگاه بیل مکانیکی، سه دستگاه لودر، دو دستگاه وانت دو کابین و 10 دستگاه کمپرسی با هماهنگی با ستاد بحران این شهرستان در روستاهای ابودبس، وعیلیه، فارسیات و شیرین شهر، ابو مشیلش، اسلام اباد چمیان عمیشیه و موران در حال تقویت سیل بند این منطقه هستند. 

موسوی اظهار کرد: در حدود 45 روز گذشته در محموع  112 دستگاه ماشین آلات و  75  نفر از کارکنان شرکت در مناطق پیش گفته حضور مستمر و موثر داشته و دارند و افزون بر این، بیش از 10 هزار لیتر سوخت مصرفی ماشین آلات و مقادیر قابل توجهی مواد عذایی برای نیروهای مستقر در این موقعیت ها اختصاص یافته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار