اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۵
سیاری:
فرمانده عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران خوزستان گفت: همه یگان های ارتش در خوزستان و همچنین یگان های هوانیروز از خارج استان در حال انجام عملیات برای کمک به بهبود شرایط در خوزستان هستند.

امیر دریادار حبیب الله سیاری با اشاره به آخرین اقدامات ارتش در استان خوزستان اظهار کرد: ارتش اقدامات بسیاری را در زمینه تخلیه ساکنان روستاها و همچنین احشام آن ها از مناطق سیل زده و در خطر سیلاب انجام داده است و همچنان تیپ های مختلف عملیاتی نیز در حال کمک هستند.

وی افزود: تیم های عملیاتی مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر مناطق استان خوزستان مستقر و در حال پایش شرایط و همچنین تخلیه ساکنان مناطق در خطر سیلاب هستند.

فرمانده عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران خوزستان تصریح کرد: همه یگان های ارتش در استان خوزستان و همچنین یگان های هوانیروز از خارج استان در حال انجام عملیات برای کمک به بهبود شرایط در خوزستان هستند و هرچه که نیاز باشد را انجام خواهند داد.

سیاری در خصوص تخلیه ساکنین روستاهای در خطر سیلاب در خوزستان عنوان کرد: در هر منطقه ای که ستاد مدیریت بحران تصمیم بگیرد که باید نسبت به تخلیه ساکنین آن محل ها اقدام شود، آمادگی لازم وجود دارد تا با همه توان و امکانات در آن مناطق حضور پیدا کنیم و نسبت به تخلیه ساکنین، احشام و... اقدام کنیم.

فرمانده عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران خوزستان گفت: همه یگان‌های ارتش در خوزستان پای کار هستند و در هر محلی که نیاز به حضور ما باشد، قطعا حضور پیدا خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: همه چیز در ارتش آماده است و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد زیرا همه نیروها در تلاش هستند تا کمترین آسیب و خسارت به مردم وارد شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار