اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
شوشان - کریم طالقانی :
سیل ویرانگر و بی سابقه ای که براثربارشهای اخیر برخی استان های کشور منجله خوزستان را درنوردید. ضرر و زیان های مالی وجانی از خود برجای گذاشت . دشت آزادگان و هویزه نیزبدلیل طغیان رودخانه کرخه بحرانی ترازسایرجاها با مشکلات عدیده ای مواجه بطوری که تخلیه روستاها و شهرهای کرانه کرخه در دستور کار ستاد بحران قرار گرفت و تعطیلی مدارس .دانشگاه ها و ادارات رانیزبدنبال داشت.
علی رِغم وجود برخی اختلافات نظراداری وسیاسی بین افرادومسولان که امری طبیعی درشرایط عادی ست امابحران سیل انسجام و وحدت مردمی و اداری را بدنبال داشت .
دهیاران شهرداران و شوراییان با وجود کمبود امکانات با وجود جوانان خودجوش و باغیرت و ساخت سیلبندهای مردمی مقاومت جانانه ای ازخودداشتنند.
خبرنگاران و فعالان مجازی اخبار را باسرعت سرسام اوری و در کثری از ثانیه انتقال میدادندامادر منطقه این سوال بکرات شنیده میشد دکتر قاسم ساعدی کجاست؟ او که سابقه پرخاشگری و داد و بیداد بر سر مسولان من جمله معاون رییس جمهور و شخص رییس جمهور را داشت بعنوان رییس مجمع نمایندگان خوزستان با متانت و آرام و منطقی مشکلات را بعرض ریاست جمهوری درجلسه ستاد بحران خوزستان مطرح کرد و مورد تحسین قرار گرفت این تغییر رویه مورد تحسین منتقدین نیزقرارگرفت.
نگارنده در پیگیری و رصد فعالیت ایشان در این خصوص متوجه شدم که وی بزودی با هیآتی عالیرتبه از مقامات استانداری تهران که اخیرا بعنوان استان معین خوزستان تعیین شده است و جناب تقی زاده معاون عمرانی استانداری تهران .مسولان ستاد بحران تهران.هلال احمر. دانشگاه های علوم پزشکی  تهران و شهید بهشتی. راه و شهرسازی تهران. فرمانداری و رامین و....با کلیه امکانات جهت ساماندهی و تعیین نقاط بحرانی اولویت دار و خدمات رسانی در فرمانداری دشت آزادگان مستقر خواهند شد اکنون که مشخص شد علاوه بر بازدیدهای موردی از مناطق سیل زده که بدون انعکاس خبری صورت گرفته است بخش دیگری از وقت ایشان و بقول منتقدین غیبت ایشان مشخص شد که به چه منظوری بوده است حال بر همه فعالان اجتماعی فرهنگی اقتصادی و سیاسی منطقه تکلیف  انسانی هست که دهیارانT شهرداران و مدیران کشاورزی و شهرسازی و بنیاد مسکن و دوائر امدادی را با فکر ایده و نظر مددرسان بوده تابصورت منطقی برآوردهای اولیه بعمل آورده ازامکانات لازم برای جبران ًضررهابنفع مردم بهره مندشوند.
الان زمان رفاقت است نه رقابت. بنوبه خود ضمن تشکر از مخالفین و منتقدین نماینده که نقدحق بدیهی معقول و طبیعی انان است و بخشی از عملکرد نماینده در پیگیری ها مدیون نقطه نظرات آنان است فرهیختگان .متخصصان.واهل فکرونظررابه تشکیل کارگروه های تخصصی دعوت می نماید. قلم قادر به بیان تشکر از همه تلاشگران مردمی و دولتی نیست دست مریزاد خداقوت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار