سرانجام پس از مدت های مدید که معاونت عمرانی استانداری خوزستان با سرپرستی اداره می شد آیین تودیع و معارفه معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با حضور مهندس حمیدرضا ارشاد منش معاونت عمرانی وزارت کشور برگزار شد.

"> پویا با حضور ارشادمنش بالاخره معارفه شد
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۶:۵۶

سرانجام پس از مدت های مدید که معاونت عمرانی استانداری خوزستان با سرپرستی اداره می شد آیین تودیع و معارفه معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با حضور مهندس حمیدرضا ارشاد منش معاونت عمرانی وزارت کشور برگزار شد.

 

شوشان : سرانجام پس از مدت های مدید که معاونت عمرانی استانداری خوزستان با سرپرستی اداره می شد دیروز آیین تودیع و معارفه معاون امور عمرانی استانداری خوزستان با حضور مهندس حمیدرضا ارشاد منش معاونت عمرانی وزارت کشور و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های کشور، استاندار خوزستان ، مهندس خادمی معاون سابق عمرانی استاندار و اخوان صباغ سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان در مهمانسرای استانداری برگزار شد.

استاندار خوزستان در این آیین از نگاه ویژه دولت نهم و دهم در خصوص اختصاص اعتبارات عمرانی از منابع گوناگون به استان خوزستان خبر داد و گفت:در طول 5 سال گذشته از عمر دولت نهم و دهم 15 هزار میلیارد تومان اعتبارات به استان اختصاص یافته است. افزایش اعتبارات استان خوزستان نسبت به دولت های گذشته 3 برابر شده است.

وی به مسئولیت خطیر معاونت عمرانی استانداری خوزستان اشاره کرد و گفت: حجم عظیم کار عمرانی در استان خوزستان بدلیل عقب ماندگی های گذشته با دیگر استان ها نظیر اصفهان ، خراستان رضوی قابل مقایسه نیست.

در این سال های اخیر زیرساخت های خوبی در استان تاسیس شده است. وی به معاونین گذشته عمرانی استانداری خوزستان اشاره کرد و گفت: در زمان دکتر طباطبایی اقدامات خوب و مفیدی در زمینه زیرساخت ها کلید خورد. بعد از اینکه دکتر طباطبایی بدلیل برای ارتقای خود باید به دانشگاه باز می گشت از مهندس خادمی که در حوزه راه و ترابری موفق بودند که کارهای خوبی در دوران خادمی به سرانجام رسید.اما از اواخر سال 89 اصرار از سوی وزیر راه و شهرسازی برای انتقال ایشان به تهران شروع شد تااینکه علیرغم میل باطنی خود رضایت به انتقال صورت گرفت. اما خوشبختانه خادمی در این مسئولیت جدید( مدیرعامل توسعه راه های کشور) نیز همواره خوزستان را فراموش نکرده است. حجازی گفت: در دوره سرپرستی اخوان صباغ هم روال کارها به خوبی پیش رفت.

به گزارش شوشان ، استاندار خوزستان خاطر نشان کرد:تا اینکه تلاش کردیم در جستجو در مدیران استان بتوانیم از تجارب، ظرفیت ها و اشرافیت آنان در مسائل استان آنان برای قبول این مسئلیت استفاده کنیم.وی گفت: خوشبختانه در دوران مهندس پویا طرح های بزرگ و ماندگاری در حوزه آبفا صورت گرفت. آغاز فروش 900 میلیاردتومان اوراق مشارکت برای اجرای طرح های فاضلاب در استان نقطه عطفی در حوزه آبفا استان بود. مهندس خادمی معاون سابق عمرانی استانداری خوزستان نیز در این آیین گفت: هزینه کرد 6 هزار میلیارد تومانی در هر سال در حوزه عمرانی حکایت از حجم بزرگ کار عمرانی در استان خوزستان می کند که در هیجچ جای کشور قابل مقایسه نیست.

وی رویکرد دولت نهم و دهم در خوزستان را اجرای پروژه هایی دانست که نفع مستقیم آنان به مردم استان می رسد دانست و برای سخنان خود از بهره برداری ورزشگاه 50 هزار نفری اهواز که بعد از قریب 18 سال اتفاق افتاد را دلیل براین مدعا دانست. خادمی در پایان قول داد که هوای خوزستان را در مرکز در خصوص جذب اعتبارات داشته باشد. در ادامه پویا معاون امور عمرانی استانداری خوزستان نیز با تقدیر از حسن اعتماد معاون وزیر کشور و استاندار تشکر کرد و خواستار همکاری وزرات کشور در نگاه ویژه استان در جهت حل مشکلات مردم ولایتمدار و متعهد خوزستان شد.

پویا گفت: سعی می کنم در کنار استاندار پرتلاش و بادرایت خوزستان بتوانم پاره آجرها را سریعتر به دست ایشان بدهم تا امر عمران استان به خوبی پیش رود.

ارشاد منش معاون عمرانی وزرات کشور هم در این آیین ضمن تقدیر از مسوئلان گذشته معاونت عمرانی استانداری خوزستان از پویا به عنوان مدیری کاربلد و باتجربه یاد کرد. وی گفت: فعاليت در حوزه عمراني آن‌هم به وسعت و اهمیت و جایگاه ارزشمند استان خوزستان فرصتی تکرار نشدنی برای مدیران است که باید از لحظه لحظه آن برای خدمت به مردم استفاده کنند. مسئولان اين حوزه بايد با برنامه‌ريزي دقيق بتوانند مطالبات مردم را به خوبي پاسخ دهند. افزود: در دولت نهم و دهم كارهاي بسيار خوب و ارزنده‌اي در حوزه عمراني سراسر كشور صورت گرفته است و شتاب فعاليت‌هاي عمراني نيز به گونه‌اي بود كه كل كشور تبديل به يك كارگاه بزرگ سازندگي شده است اما توقع اين است كه در دولت دهم نيز اين فعاليت‌ها شتاب بيشتري بگيرد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار